Johanna nu med dræn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. maj 2008

Siber

og det gik godt, hun var dog noget om tumlet da hun vågnede. O g det var ikke sjovt at se hende helt slap! Men alt i alt gik det fint, og det går også godt nu!

Vi skal til tjek i morgen!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

Juniors mor

Dejligt det hele er vel overstået og at det lille pus har det godt.
Håber tjekket i morgen går godt
Knus, Helle

Anmeld

15. maj 2008

Grynt

Ja skønt det er overstået :) Nu kan det da kun gå fremad for prinsessen. Tror faktisk det er allerhårdest for forældrene (H)

Anmeld

15. maj 2008

ivfmarie

Puha nej, det har garanteret ikke været sjovt at putte hende til at "sove" til sådan en omgang.
Jeg håber virkelig at drænene hjælper, og at I vil mærke en betydelig forskel i Johannas humør.

Marie

Anmeld

15. maj 2008

Loggidut

nej det er slet ikke sjovt når de ligger der og er helt slappe, men nu er det overstået...heldigvis!

god bedring med hende

Anmeld

15. maj 2008

Tynen

Dejligt at det gik så godt!

Håber snart I kan mærke en positiv forskel på hende!
God bedring!

Anmeld

15. maj 2008

ka li ja

altså undskyld jeg lige er lidt dum, men er det pga ørene?
aj hvor må det være ubehageligt at se hende ligge der og sove.... puha men hvis i bevre roen så er hun vel også rolig. det værste er hvis de kan mærke foældrenes skræk!
håber hun får det godt nu

Anmeld

15. maj 2008

Siber

ka li ja skriver:

aj hvor må det være ubehageligt at se hende ligge der og sove.... puha men hvis i bevre roen så er hun vel også rolig. det værste er hvis de kan mærke foældrenes skræk!

Helt ok du! Ja Johanna har jo været grædende baby, i LANG TID. og langt om længe fandt vi ud af at det var ørenen det var galt med. Endten var der væske i ørene eller melleørebetændelse. Så der blev tage beslutninge om at hun skulle have lagt dræn i ørene. Det blev så gjort i går!

En lille opdate til dig,

Knus Siber

Anmeld

15. maj 2008

BellaT

Skønt at høre at det gik som det skulle og hun har det godt. Så blev det overstået.

Knus fra Helle...

Anmeld

16. maj 2008

ka li ja

Siber skriver:

ka li ja skriver:

Helt ok du! Ja Johanna har jo været grædende baby, i LANG TID. og langt om længe fandt vi ud af at det var ørenen det var galt med. Endten var der væske i ørene eller melleørebetændelse. Så der blev tage beslutninge om at hun skulle have lagt dræn i ørene. Det blev så gjort i går!

En lille opdate til dig,

Knus

nå jamen det var da dejligt at der blev gjort noget.
så må vi håbe hun blir glad igen:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.