Forværret Mens smerter efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

9510

Findusinde skriver:

Godmorgen piger!

Har lige et hurtigt spørgsmål, jeg fødte i sept måned, og har ikke haft mit skrammel før i går... Men for SULAN da! Har aldrig døjet med smerter, og har bare valset igennem de 6 dage før i tiden.. Men siden i går morges hvor jeg begyndte at bløde, er det hele bare meget værre og værre.. Jeg har SÅ ondt i maven, ryggen lysken... Jeg har kvalme og er bare rigtig utilpas! Er der andre der har oplevet at deres Mens er blevet værre efter fødsel??

Knus en MEGET træt Annemette, som ikke har sovet særlig meget, og med en datter der mente at dagen startede kl 5...

Jeg har det på samme måde, kontaktede så lægen for det gjorde bare nade, Men fik afvide at det var meget "normalt at det godt kunne gøre ondt alle steder,

Men her 3. gang det er kommet, gør det ikke så ondt mere, kan da godt mærke at jeg har det, men slet ikke på samme måde som de andre 2 gange

Så håber det bliver bedre for dig også

Hilsen Maybritt som fødte 7.september

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Uha,kender det alt for godt!Jeg fik det i sept./okt. mener jeg,og det var sindssygt meget mere smertefuldt end før jeg fødte.Plus at jeg bløder meget mere også,jeg har måttet købe natbind for ikke at bløde igennem,det har jeg aldrig døjet med før.

Jeg synes dog sidst at det ikke var helt så slemt,gjorde ikke så ondt og varede heller ikke så længe,så fat mod,der er håb forude

Anmeld

10. februar 2010

Moar'en

Jeg synes de første mange gange blødte jeg rigtig, rigtig meget. Og så er jeg bare så sindsyg træt, men synes bestemt det er blevet bedre sine (Nu er viktor jo også næsten 1 år)

Anmeld

10. februar 2010

Sommerfuglen.

Findusinde skriver:

Godmorgen piger!

Har lige et hurtigt spørgsmål, jeg fødte i sept måned, og har ikke haft mit skrammel før i går... Men for SULAN da! Har aldrig døjet med smerter, og har bare valset igennem de 6 dage før i tiden.. Men siden i går morges hvor jeg begyndte at bløde, er det hele bare meget værre og værre.. Jeg har SÅ ondt i maven, ryggen lysken... Jeg har kvalme og er bare rigtig utilpas! Er der andre der har oplevet at deres Mens er blevet værre efter fødsel??

Knus en MEGET træt Annemette, som ikke har sovet særlig meget, og med en datter der mente at dagen startede kl 5...

Jeg håber da ikke smerterne bliver værre efter man har født
(er ikke gravid) -For jeg har da en af de slemme ture hver mens tid. For 2 år siden var jeg til gynækolog fordi mine smerter er så slemme  Jeg har meget ondt i underlivet, lænnen(staves), kvalme, dårlig mave og meget svimmel..

Misunder jer der ikke har smerter!

Anmeld

10. februar 2010

Ox.

Jeg har også haft kratige smerter før jeg fødte, men nu!! Hold op, jeg siger dig de gør også bare nuller naller!! Og nu har jeg haft det et par gange siden, og synes ikke det er blevet bedre ..

Anmeld

10. februar 2010

Halbschön

Jeg havde rigtig slemme smerter og ekstremt kraftige blødninger før jeg blev gravid... Har kun haft en mens efter jeg fødte og AV FOR SA***!!!!!!!!!! Nu går jeg så og venter på at den næste dukker op, så jeg kan starte på mine p-piller igen...

I aftes havde jeg enormt ondt og kvalme... Så jeg "håber" at det er mens der er på vej.. Bare det ikke blir smertefuldt

Anmeld

10. februar 2010

Findusinde

Jeg endte ved lægen.. Har fået nogle stærke smertestillende.. Så håber det hjælper lidt.. Forstå mig ret, er glad for jeg ikke er den eneste der har oplevet at man føler man er ved at gå i gulvet af smerter..

Knus

Anmeld

10. februar 2010

LinLin

Findusinde skriver:

Det har jeg hellere ikke.. De kiggede lidt underligt på mig på fødegangen da de spurgte om jeg havde smerter der lignede mens smerter.. Næh sagde jeg, for det har jeg aldrig haft..

Hehe... Troede da ikke det var meget ualmindeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.