Forværret Mens smerter efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.317 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Findusinde

Godmorgen piger!

Har lige et hurtigt spørgsmål, jeg fødte i sept måned, og har ikke haft mit skrammel før i går... Men for SULAN da! Har aldrig døjet med smerter, og har bare valset igennem de 6 dage før i tiden.. Men siden i går morges hvor jeg begyndte at bløde, er det hele bare meget værre og værre.. Jeg har SÅ ondt i maven, ryggen lysken... Jeg har kvalme og er bare rigtig utilpas! Er der andre der har oplevet at deres Mens er blevet værre efter fødsel??

Knus en MEGET træt Annemette, som ikke har sovet særlig meget, og med en datter der mente at dagen startede kl 5...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

mor_sabina

Findusinde skriver:

Godmorgen piger!

Har lige et hurtigt spørgsmål, jeg fødte i sept måned, og har ikke haft mit skrammel før i går... Men for SULAN da! Har aldrig døjet med smerter, og har bare valset igennem de 6 dage før i tiden.. Men siden i går morges hvor jeg begyndte at bløde, er det hele bare meget værre og værre.. Jeg har SÅ ondt i maven, ryggen lysken... Jeg har kvalme og er bare rigtig utilpas! Er der andre der har oplevet at deres Mens er blevet værre efter fødsel??

Knus en MEGET træt Annemette, som ikke har sovet særlig meget, og med en datter der mente at dagen startede kl 5...

Ja jeg har virkleig døjet efter jeg fik lagt min spiral

Glæder mig til at få den fjernet (af flere grunde)

God bedring, og jeg håber det bliver bedre igen

Anmeld

10. februar 2010

Findusinde

mor_sabina skriver:

Ja jeg har virkleig døjet efter jeg fik lagt min spiral

Glæder mig til at få den fjernet (af flere grunde)

God bedring, og jeg håber det bliver bedre igen

Tusind tak søde.. Uh det lyder interessant at du skal ha den fjernet..

Jeg har minipiller, og fik dem også før jeg blev gravid... Puha, jeg håber sku godt nok at det bare lige er fordi systemet skal i gang igen.. FOr syns ikke det er fedt at skal ha det sådan her hver gang..

Anmeld

10. februar 2010

Majbriteriksen

Hej.

Sådan har jeg også haft det efter begge fødsler. Jeg forestiller mig at det er fordi kroppen lige skal "igang" igen. Jeg bløder også meget mere end ellers de første gange, og der gik ca ½ år fra 1 mens. til det var normalt igen ved den 1. Nu er intet normalt endnu, men jeg fik også baby i sep. så vores må være lige gamle.

Hvis det bliver for voldsomt med sm. syntes jeg du skal ringe til lægen, bare sådan lige for en sikkerhedsskyld.  

Anmeld

10. februar 2010

mor_sabina

Findusinde skriver:

Tusind tak søde.. Uh det lyder interessant at du skal ha den fjernet..

Jeg har minipiller, og fik dem også før jeg blev gravid... Puha, jeg håber sku godt nok at det bare lige er fordi systemet skal i gang igen.. FOr syns ikke det er fedt at skal ha det sådan her hver gang..

Det kan jeg godt forstå. Min mor plejer at sige det bliver bedre når man har født, så skal vi ikke satse på at det kommer?

Anmeld

10. februar 2010

LinLin

Hmm... Nej, jeg synes det er det samme (har aldrig rigtigt døjet med smerter ved mens...)

Anmeld

10. februar 2010

Findusinde

Majbriteriksen skriver:

Hej.

Sådan har jeg også haft det efter begge fødsler. Jeg forestiller mig at det er fordi kroppen lige skal "igang" igen. Jeg bløder også meget mere end ellers de første gange, og der gik ca ½ år fra 1 mens. til det var normalt igen ved den 1. Nu er intet normalt endnu, men jeg fik også baby i sep. så vores må være lige gamle.

Hvis det bliver for voldsomt med sm. syntes jeg du skal ringe til lægen, bare sådan lige for en sikkerhedsskyld.  

PIV!!! et ½ til et helt år! Puhada!

Ja, har også overvejet at kontakte lægen hvis det blir ved.. For det her er ski ikke til at holde ud..

Min Laura er fra den 17 sept, hvornår er din fra?

Anmeld

10. februar 2010

Findusinde

Mor til David skriver:

Hmm... Nej, jeg synes det er det samme (har aldrig rigtigt døjet med smerter ved mens...)

Det har jeg hellere ikke.. De kiggede lidt underligt på mig på fødegangen da de spurgte om jeg havde smerter der lignede mens smerter.. Næh sagde jeg, for det har jeg aldrig haft..

Anmeld

10. februar 2010

SaNiNa

Jeg har osse utrolig mange smerter men det har jeg altid haft de er ikke blevet være det er ca det sammen, men tror nu heller ikke de kan blive være.

Jeg snakkede med en læge om de med smertestilledende når jeg ammede og da jeg kun ammede 2 gang morgen og aften var der igen problemer i jeg tog ibuprofen.

men hvis du har mange smerter syntes jeg da du skal ringe til din læge

Anmeld

10. februar 2010

Majbriteriksen

Findusinde skriver:

PIV!!! et ½ til et helt år! Puhada!

Ja, har også overvejet at kontakte lægen hvis det blir ved.. For det her er ski ikke til at holde ud..

Min Laura er fra den 17 sept, hvornår er din fra?

Magnus er fra d. 19 sep, så de ligger godt nok tæt. Kan også se vi bor tæt på hinanden, jeg har kun 35 km til Hobro. Hvor fødte du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.