Billeder af nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. maj 2008

Ny mor

Åhhhhhhhh, jeg har simpelthen opdaget at jeg tager færre billeder af Marius end jeg gjorde af Julius som helt lille - og jeg havde bare forsvoret det, når folk sagde der aldrig bliver taget så mange billeder af den næste som af den første............:-( Vi var også til fotograf med Julius da han var 9 måneder og nu er Marius over 10, og vi har bare "glemt" det............
Birgitte (som må ud og tage billeder i stedet for at sidde her :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

Anja

Ja, det er vanskeligt med billeder, når der er flere unger. Hos er er det faktisk omvendt. Vi har ikke ret mange billeder fra da Jonas var helt lille. Både min mand og drengens mor har været meget dårlige til at huske det. Det er lidt synd. Man kan tydeligt se på vores fotoalbum, hvornår jeg lærte min mand at kende, for fra da af er der mange billeder af Jonas. Det ærger mig lidt på Jonas' vegne, men tilgengæld har jeg lavet en skrapbog med billeder og anekdoter af/om ham fra da jeg lærte ham at kende. Det samme gør jeg til Elias og det vil jeg selvfølgeligt også gøre til den lille, når den melder sin ankomst :) Ja, det giver vel sig selv, at der er masser af billeder af Elias :P

Anmeld

15. maj 2008

Rasmine

Det samme her. Og det med at skrive i "barnets bog" er også nærmest ikke-eksisterende her. ÆV! :'(

Anmeld

15. maj 2008

ivfmarie

HIhi.. jeg var faktisk lige ved at lave sådan et indlæg forleden dag. Vi var i Zoo med begge unger, og kom hjem med ét sølle billede.
Første gang vi var i zoo med Freja var der billeder af af Freja ved siden af samtlige dyr vi havde mødt på vejen, SAMTLIGE!!!
Jeg er nu god nok til at tage billeder af Malte derhjemme - men jeg glemmer bare at gøre noget ved dem - de ryger bare ind i compen, til en dag jeg lige tager mig sammen til at ordne fotos (hmmm. der skal der vist en hel uge til nu 8()
Men der er nu også så mange andre ting hvor det ikke er "specielt" længere fordi det er barn nr to.
Jeg kan huske første gang Freja fik is... der sad vi begge (far og mor) som forstenede og stirrede på det stakkels barn - selvfølgelig er der omkring 57 billeder som dokumentation! Maltes første is var "bare" en is.

Marie

Anmeld

15. maj 2008

Loggidut

her er det omvendt...Tif er fantastisk godt dokumenteret med billeder og div. hvor i mod at jeg ikke har ret mange billeder af drengene...det har ikke noget med at gøre de ikke var lige så søde, kønne eller elsket...men jeg havde ikke de samme muligheder som nu...

i de her dage hvor alt er digitalt, er det bare så nemt at klikke...så jeg har et hav af billeder af den bette...og næsten ingen af de store...

øv, den dårlige samvittighed, kommer atter til overfladen...

desuden tager jeg stadig flere billeder af tif, end jeg gør af drengene nu, men hun sidder jo også stille, hvor i mod at drengene laver ansigter eller gør sig til hver gang der skal klikkes...

hmmm, måske skulle man fange de store når de sover???8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.