Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tanjaj19 skriver: VELKOMMEN TILHåber du bliver glad for siden.. Tanja 30 + 4(Er 19 år har termin den. 17. april med første barn.. bor i sbjerg med min forlovede Martin)
VELKOMMEN TILHåber du bliver glad for siden.. Tanja 30 + 4(Er 19 år har termin den. 17. april med første barn.. bor i sbjerg med min forlovede Martin)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tandfeen i forklædning skriver: Hejsa Velkommen fra mig oss.. Det er en fantastisk side, håber du bliver glad for den.. Jeg hedder Camilla, er 21 år. Har ingen børn (men der arbejdes på det) Bor sammen med min kæreste på 27 år..
Hejsa
Velkommen fra mig oss.. Det er en fantastisk side, håber du bliver glad for den..
Jeg hedder Camilla, er 21 år. Har ingen børn (men der arbejdes på det) Bor sammen med min kæreste på 27 år..
Velkommen til... Håber du bliver glad for siden. Meeeeen pas på, det kan meget hurtig blive meget vanedannende at være her!
Zafir skriver: Hej og velkommen til Jeg hedder Zafir - jeg er ivrigt bruger og 'oprydningsdame' herinde
Hej og velkommen til
Jeg hedder Zafir - jeg er ivrigt bruger og 'oprydningsdame' herinde
Tullebobs skriver: Velkommen til... Her er rigtig hyggeligt Jeg hedder Trine, er 31 år, gift, mor til Simon på 4 1/2 år og så venter vi en lillebror om 5 uger. Vi bor også i nordjylland, nærmere bestemt i Nørresundby. Vi skrives ved - love your profilepic Trine
Velkommen til...
Her er rigtig hyggeligt
Jeg hedder Trine, er 31 år, gift, mor til Simon på 4 1/2 år og så venter vi en lillebror om 5 uger. Vi bor også i nordjylland, nærmere bestemt i Nørresundby.
Vi skrives ved - love your profilepic
Trine
Karoline skriver: Hej Christina Velkommen til. Jeg håber, at du får glæde af at være her. Bedste hilsner Karoline, redaktør
Hej Christina
Velkommen til. Jeg håber, at du får glæde af at være her.
Bedste hilsner
Karoline, redaktør
Sanne og Nicklas skriver: Jeg vil da osse lige byde dig velkommen. kan jo ikke sige så meget mere for de andre har jo skrevet det hele. Jeg har Nicklas fra juni 09
Jeg vil da osse lige byde dig velkommen. kan jo ikke sige så meget mere for de andre har jo skrevet det hele.
Jeg har Nicklas fra juni 09
Tynen skriver: Hey - Og velkommen til! Håber du bliver glad for at være her! Du er også på BK, ikk´? Synes jeg har set "dig" før /Trine
Hey - Og velkommen til! Håber du bliver glad for at være her!
Du er også på BK, ikk´?
Synes jeg har set "dig" før
/Trine
Velkommen til fra mig også
Jeg hedder Sabrina, er 18 år (19 til april) venter min første dreng når som helst Jeg bor i Kolding med min kæreste, Christian
37+0
Sabrina17 skriver: Velkommen til fra mig også Jeg hedder Sabrina, er 18 år (19 til april) venter min første dreng når som helst Jeg bor i Kolding med min kæreste, Christian 37+0
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128