Vil da lige hilse pænt på. ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.986 visninger
31 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Snupti

Hej alle sammen 

Mit navn er Christina og jeg er 33år, jeg er gift med min dejlige mand Allan 37år, og sammen har vi fået 4 skønne unger, Cecilie 14år, Mads 12år, Martin 9år og lille Malthe 2½år.

Vi bor i nordjylland, tilflyttere men vi er rigtig glade for at være her.

Jeg er osse på et andet babyforum, men er blevet anbefalet at kigge herind, så nu er jeg her, og jeg håber på at få mange hyggelige timer herinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

qp

Et hjertelig varmt velkommen til dig smukke dame

Anmeld

9. februar 2010

Sees

Velkommen til - Håber du bliver glad for siden. Der er nogle dejlige kvinder iblandt

Knus Mette, med Emil på 8 mdr.

(Forresten, jeg tror mit hjerte slog et ekstra slag, da jeg så dit profilbillede - Vi er jo vandt til søde baby'billeder herinde )

Anmeld

9. februar 2010

Snupti

qp skriver:

Et hjertelig varmt velkommen til dig smukke dame

Tusind tak

Anmeld

9. februar 2010

mariamiss6

HEY!!!! Han er fandme min ham Pede dér.... Ååååh han er så skøn....

Jeg sælger også hash - og nøgler - det gør de i hvert fald ikke hos de der snupti

Ååååh det smil dér heheheheheh

Anmeld

9. februar 2010

Snupti

Ess. skriver:

Velkommen til - Håber du bliver glad for siden. Der er nogle dejlige kvinder iblandt

Knus Mette, med Emil på 8 mdr.

(Forresten, jeg tror mit hjerte slog et ekstra slag, da jeg så dit profilbillede - Vi er jo vandt til søde baby'billeder herinde )

Tusind tak
Hihi men jeg har jo ikke helt så små børn mere, og så er jeg vild med snupti reklamerne.

Anmeld

9. februar 2010

Snupti

mariamiss6 skriver:

HEY!!!! Han er fandme min ham Pede dér.... Ååååh han er så skøn....

Jeg sælger også hash - og nøgler - det gør de i hvert fald ikke hos de der snupti

Ååååh det smil dér heheheheheh

Ja jeg syntes altså osse at han er for morsom, og det billede, kan da kun give et smil på læberne.

Anmeld

9. februar 2010

Ox.

Hejsa og velkommen til!

Jeg hedder Sussie jeg bliver 24 næste måned, jeg bor i Kolding sammen med min kæreste Jonas, og sammen har vi Lilje Eva på 6 måneder!

Anmeld

10. februar 2010

Malthesmoar

Snupti skriver:

Hej alle sammen 

Mit navn er Christina og jeg er 33år, jeg er gift med min dejlige mand Allan 37år, og sammen har vi fået 4 skønne unger, Cecilie 14år, Mads 12år, Martin 9år og lille Malthe 2½år.

Vi bor i nordjylland, tilflyttere men vi er rigtig glade for at være her.

Jeg er osse på et andet babyforum, men er blevet anbefalet at kigge herind, så nu er jeg her, og jeg håber på at få mange hyggelige timer herinde.

Hjertlig velkommen til Baby.dk

Skøøøønt sted

Anmeld

10. februar 2010

Snupti

Sussie&Lilje skriver:

Hejsa og velkommen til!

Jeg hedder Sussie jeg bliver 24 næste måned, jeg bor i Kolding sammen med min kæreste Jonas, og sammen har vi Lilje Eva på 6 måneder!

Tusind tak

Hvor er det et fint navn din datter har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.