3 dage i himlen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Kaufie

ÅÅÅRRRRH....3 dage helt for dig selv....ikke dårligt! Her bliver det ca den tid det tager fra jeg går på toilettet til William finder mig.....og åbner døren....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Astrid P

Stumpen skriver:

WAUW 4 dage i kbh alene.........Gid det er mig...

Jeg glæder mig simpelthen også som et lille barn! Vi bor jo lige ved siden af skolen som jeg arbejder på, og det er både fedt og ufedt. Når jeg er hjemme, kræver Smilla mig hele tiden. Når jeg er på skolen er der ALTID 7-8 unger der lige skal have min hjælp til et eller andet. Og jeg er altid et af de to steder... Så ind imellem sætter jeg mig bare i min bil og kører til Middelfart for at handle, for så har jeg da 2x15 minutter i bilen, der er mine egne minutter!

Så ja, jeg trænger virkelig, og bare det at jeg ved at der er de dage, det gør at jeg nu kan klare hele verden, for jeg kan se frem til en oase af fred og ro .

Så nyd det, jeg tror virkelig det er vigtigt at man af og til giver hinanden de der pustehuller, ellers bliver hverdagen for sur!

KH Astrid

Anmeld

10. februar 2010

Stumpen

Astrid P skriver:

Jeg glæder mig simpelthen også som et lille barn! Vi bor jo lige ved siden af skolen som jeg arbejder på, og det er både fedt og ufedt. Når jeg er hjemme, kræver Smilla mig hele tiden. Når jeg er på skolen er der ALTID 7-8 unger der lige skal have min hjælp til et eller andet. Og jeg er altid et af de to steder... Så ind imellem sætter jeg mig bare i min bil og kører til Middelfart for at handle, for så har jeg da 2x15 minutter i bilen, der er mine egne minutter!

Så ja, jeg trænger virkelig, og bare det at jeg ved at der er de dage, det gør at jeg nu kan klare hele verden, for jeg kan se frem til en oase af fred og ro .

Så nyd det, jeg tror virkelig det er vigtigt at man af og til giver hinanden de der pustehuller, ellers bliver hverdagen for sur!

KH Astrid

Har du fri når du har fri?? Jeg mener eleverne er jo nærmset i din baghave...

Anmeld

10. februar 2010

Astrid P

Stumpen skriver:

Har du fri når du har fri?? Jeg mener eleverne er jo nærmset i din baghave...

Yes, det er faktisk overhovedet ikke noget problem. Jeg tror at jeg indenfor det sidste halve år har været ude for at der er kommet elever over for at snakke med mig to gange... Så det er overhovedet ikke slemt - Heldigvis!

Anmeld

10. februar 2010

Stumpen

Astrid P skriver:

Yes, det er faktisk overhovedet ikke noget problem. Jeg tror at jeg indenfor det sidste halve år har været ude for at der er kommet elever over for at snakke med mig to gange... Så det er overhovedet ikke slemt - Heldigvis!

Nej det er da lige til at holde til... Er det bare drømmejobbet du har??

Suger fortsat alt ungdomsskoleliv til mig selom det er 11-12 år siden jeg har gået der selv.... 11-12 år????????????????? Lyd da lige som en gammel knag

Anmeld

10. februar 2010

Astrid P

Stumpen skriver:

Nej det er da lige til at holde til... Er det bare drømmejobbet du har??

Suger fortsat alt ungdomsskoleliv til mig selom det er 11-12 år siden jeg har gået der selv.... 11-12 år????????????????? Lyd da lige som en gammel knag

Det er MEGA meget drømmejobbet... Det er hårdt som bare fanden, men det er det sjoveste og mest lærerige jeg nogensinde har oplevet!

Anmeld

10. februar 2010

Stumpen

Astrid P skriver:

Det er MEGA meget drømmejobbet... Det er hårdt som bare fanden, men det er det sjoveste og mest lærerige jeg nogensinde har oplevet!

Ja man er vel på på en hel anden måde..

Jeg husker i hvertfald selv at jeg havde et helt anden forhold til mine ungdomsskolelærer end folkeskolelærer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.