3 dage i himlen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Stumpen

Det får jeg i uge 8...

Karsten og Mathilde tager på skiferie næste fredag til lørdag uge 8 og Victoria skal på ferie hos min mor fra onsdag til lørdag i uge 8

=

3 hele dage hvor jeg er helt alene hjemme og skal lave nada, ikke gøre rent, lave mad, tørre næser, rydde op, eller rende efter børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Hyner

TOP NICE!!!!

Så kan man lige få tanket op igen, og gud hvor er det dog nødvendigt...

Dejlige fridage til dig, knus

Anmeld

10. februar 2010

bette

uhh lyder jo fuldstændig lækkert.. !!

Anmeld

10. februar 2010

Tynen

Arhmen - Jeg er da SÅ misundelig!
Jeg tror virkelig at du kommer til at kede dig rigtig godt og grundigt - Det bliver da så fedt!

Jeg TRÆNGER ( Sådan virkelig helt ind til knoglerne!) snart til at få en ordentlig nats søvn og bare vågne AF MIG SELV om morgenen..

Tror du at du kan undvære prinsesserne i så mange dage når det kommer til stykket?

Anmeld

10. februar 2010

Stumpen

Tynen skriver:

Arhmen - Jeg er da SÅ misundelig!
Jeg tror virkelig at du kommer til at kede dig rigtig godt og grundigt - Det bliver da så fedt!

Jeg TRÆNGER ( Sådan virkelig helt ind til knoglerne!) snart til at få en ordentlig nats søvn og bare vågne AF MIG SELV om morgenen..

Tror du at du kan undvære prinsesserne i så mange dage når det kommer til stykket?

Det er jo så spørgsmålet...men hvor kan jeg bare mærke at jeg trænger til at være ANJA og ikke mor eller kæreste.. Men bare Anja der kun skal tænke på sig selv og ingen andre

Anmeld

10. februar 2010

Susan1978

Stumpen skriver:

Det er jo så spørgsmålet...men hvor kan jeg bare mærke at jeg trænger til at være ANJA og ikke mor eller kæreste.. Men bare Anja der kun skal tænke på sig selv og ingen andre

eiiiiii jeg vil også være Susan....

bare sådan helt uden at skulle tænke på husholdning og plagende børn. !

dælme også tavligt at faderen hjemme hos os aldrig tager ungerne og kører nogen steder hen med dem.. jeg gør det tit, også har han masser af Ego tid.

Anmeld

10. februar 2010

Astrid P

Åhr, det lyder dejligt... Og jeg laver faktisk nogenlunde samme trick om et par måneder
Jeg har simpelthen haft så travlt de sidste mange måneder, og jeg synes virkelig også jeg trænger til at være mig selv lidt. Så jeg starter påskeferien i en ferielejlighed i København, hvor jeg har 4 dage for mig selv, inden Anders og Smilla kommer over. Det glæder jeg mig så sindssygt til!

Anmeld

10. februar 2010

Stumpen

Astrid P skriver:

Åhr, det lyder dejligt... Og jeg laver faktisk nogenlunde samme trick om et par måneder
Jeg har simpelthen haft så travlt de sidste mange måneder, og jeg synes virkelig også jeg trænger til at være mig selv lidt. Så jeg starter påskeferien i en ferielejlighed i København, hvor jeg har 4 dage for mig selv, inden Anders og Smilla kommer over. Det glæder jeg mig så sindssygt til!

WAUW 4 dage i kbh alene.........Gid det er mig...

Anmeld

10. februar 2010

Muffinmus

Jamen dog, sikke en luksus, den slags får man ikke meget af kan jeg godt skrive under på:-)

Anmeld

10. februar 2010

Stumpen

Har også sagt at om et par år, så kan han gøre det til en tradition at tage ungerne med på ski en uge hvert år, så mor-her kan lege singel og uansvarlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.