ser jeg ok lækker ud?- OBS, ikke for sarte sjæle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Lene76

flotte billeder....... Dem kan du godt være stolt af, og manden blir sikkert glad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Muffinmus

Jamen bliver også mere og mere sikker p at det rent faktisk IKKE bliver så pinligt at give ham dem

Men hende der redigere leger lige lidt med rammer osv...så det kan nå at laves lidt om endnu.

Anmeld

10. februar 2010

Kaufie

De er rigtig flotte Maria - og uden at være pinlige eller "for meget", som jeg personlig selv synes sådan nogen billeder ofte kan blive - specielt hvis jeg selv skulle være på dem...

Jeg ville måske prøve at bytte billederne af dig i fuld figur ud - da jeg umiddelbart synes dit blik ser lidt stift ud hvor du kigger opad - det andet ser ud til at du kigger ud på ham.... Forstår du?

Sejt gjort!

Anmeld

10. februar 2010

Muffinmus

Forstår, skal lige snakke med min groupie, hun er bare drøn sød at hun gider at hjælpe mig med at lave det fint og flot

Anmeld

10. februar 2010

Lulle25

Hvor ser du godt ud, fedt du giver ham sådan en personlig gave Synes absolut ikke det er for meget, synes billederne er  som de skal være, håber han bliver glad for dem.

Kh Louise

Anmeld

11. februar 2010

Loggidut

De er super flotte...OMG...hvis en fotograf dog bare kunne trylle med mig på den måde...

SHIT det bliver manden glad for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.