ser jeg ok lækker ud?- OBS, ikke for sarte sjæle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Muffinmus

Jeg er ved at finde nogle gode billleder til min mand i gave, det skal enten på alm foto papir eller på lærred, men hvad synes ik dejlige tøser om collagen. Har selv taget billederne og fået en bekendt til at hjælpe mig med lidt farve og lys så det hele passer lidt sammen.

I plejer jo ikke at være sarte sjæle herinde, og prøver at sammenligne det med en starndtur hvor folk glor på mi...for er RØV pinlig over at vise mig sådan fra den her side...noget min mand ikke engang får lov til, derfor nu gaven. Han synes nemlig jeg skulle tage lidt sjove billeder, og fik det aldrig  gjort. Nu er det now or never..og prøver så now:-)For efter 2 unger og et rygestop er modernatur ikke så sød som hun har vøret..og kommer der en 3 engang er det sikkert udelukket efter det.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Louise mortil4

waw de er da super gode, dem kan du godt være stolt af  

Bare man dog selv havde kroppen og ellers turde få lavet sådan nogle billeder, det ville manden nok sys om.

Det er da alletiders gave til din mand

Anmeld

10. februar 2010

birgittemarie

Flotte billeder!! Dem bliver manden glad for og du er smuk!

Knus Birgitte - træt

Anmeld

10. februar 2010

bette

super billeder.... gad godt man selv turde

Anmeld

10. februar 2010

Hyner

De er da herre gode...

Og du ser da hammer godt ud, gid det var mig.....

Krams Henriette -der synes din mand skulle skamme sig hvis ikke han kunne få en lille pæl å

Anmeld

10. februar 2010

Muffinmus

Tak tøser...Og ja, det er virkeligt også et stort spring at stille sig selv op som en bedre sexkilling, men håber sgu han bliver glad for at jeg tog mig sammen inden det for alvor er for sent.

Anmeld

10. februar 2010

..

SEJT at du har gjort det og hvor er det bare nogen gode billeder!!

Anmeld

10. februar 2010

Tynen

Årh for dælan!
Fedt at du tog dig sammen - Er sikker på at han bliver MEGET glad for dem (Men er du sikker på at det med pattern´ ikke skulle forstørres   )

Det må virkelig have været svært for dig, men er rigtig gode, Maria!

Anmeld

10. februar 2010

Millebasse

Jeg synes de er super gode  Dem skal manden nok blive glade for!

Jeg fik lavet en bog med billeder til min mand til min polterabend (skulle godt nok lige drikke mig en pæn pind i øret før de blev taget), men han blev rigtig glad for bogen

Anmeld

10. februar 2010

Susan1978

Sejt Maria, sprød kost siger jeg bare.. !!!  Dem skal han nok blive glad for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.