wow det må jeg nok sige. vidste ikke man kunne få sådan noget. Ja den er pæn dyr. Men som de sagde til mig på fertillitetsklinikken, så skal man have sex hver 3 dag, hverken mere eller mindre fra mens er slut til næste mens starter. Det er det mest optimale, for så får man super nylavet frisk sæd op i sig hver gang. vi prøvede det og jeg blev gravid 2 måneder efter. Der havde vi prøvet i over 2 år uden held. dertil masser af motion, kvittede smøgerne og sund mad, uden sukker og korte kulhydrater ( Pco kost ).
Held og lykke
Tak for dine forslag, men jeg har altså ikke brug for en masse råd til hvad vi kan gøre for at optimere mulighederne.
Undskyld hvis jeg virker emsig, men det er jo et lidt følsomt emne, og jeg er lidt udbrændt pt.
Vi gør hvad vi kan, og lige nu pauser vi lidt i alle de der forslag, metoder osv.
Jeg var bare interesseret i at finde en monitor til en god pris. Ikke modtage en masse gode råd, selv om det helt sikket er sødt af dig at hjælpe og er velment. I Know... 

Men hvor er det dejligt at det lykkedes for jer. Du kender det med at vente vente vente. Det er ik sjovt. Knus.
Anmeld