uge 30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Diana...

Så smuk mave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Mettemus

Flot, flot, flot, er ikke mindre end dødmisundelig!

Anmeld

9. februar 2010

oo

hmmm....kan man ansøge om at komme til at se ud som Rosa nogen steder?! jeg gider overhovedet ikke tage mavebilleder endnu, jeg ligner dælme en der er længere henne end dig

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hmmm....kan man ansøge om at komme til at se ud som Rosa nogen steder?! jeg gider overhovedet ikke tage mavebilleder endnu, jeg ligner dælme en der er længere henne end dig

Det skal du altså bare være glad for!!! Jeg var ved at gå amok over at man bare INGENTING kunne se de første maaange måneder, og at folk smågrinede ad mig når jeg stolt fortalte at NU kunne man altså se det lidt... "Ajj du spiler da bare maven ud" sagde min søster flere gange Så er det garanteret sjovere at man sgu kan SE på folk at der er rogn i skuffen!

Men tak for de søde ord (og tillykke,) mutter Trine!

Anmeld

9. februar 2010

Enayia

Rosa du er simpelhen bare så smuk man bliver helt misundelig! Og du bærer din graviditet med ynde

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Enayia skriver:

Rosa du er simpelhen bare så smuk man bliver helt misundelig! Og du bærer din graviditet med ynde

Tusind tak - men jeg tror bare det er nogle gode billeder - i virkeligheden vralter jeg rundt og pruster og er alt andet end yndefuld...

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

tinpou skriver:

Jamen det er helt vildt så mange ting der er at blive bekymret for undervejs. Har selv en irriterende dag i dag, hvor jeg ikke synes at han bevæger sig så meget som han plejer. Det prøvede jeg i øvrigt også for et par uger siden hvor det endte med at jeg ringede til Skejby som tog mig ind til et tjek - og der var jo ikke noget galt og samme aften sprællede han atter løs:-) Men altså, jeg synes godt nok han er stille...

Men det er efterhånden min erfaring at der er rigtig stor forskel på det med barnets vægt. I sidste uge (uge 30) var jeg ved jordemor, som anslog min dreng til at veje 2300 på tidspunktet. 2300!!!!!!! det er jo helt vildt, hvordan hulen skal jeg få ham ud - og altså først om to måneder!!? Helt alvorligt, jeg er sgu da bange for at skulle føde sådan en krabat på 5 kg eller derover. Hverken min madn eller jeg er guds mindste børn, så det kunne altså godt ende der... men det er jo en anden problemstilling igen.

Træls for dig, men altså det er så relativt kort tid det drejer sig om, så du må bare gå helt ned i tempo og passe rigtig godt på dig selv, så skal han nok tage lidt til sig derinde og få indhentet lidt. Og helt ærligt, masser af baby´er bliver født med en vægt uden for normalområdet - uden at det har fået nogen som helst betydning. Men de proffessionelle er meget forsigtige i dag, og gør alt for at optimere fødsels- og graviditetsforløbene, og det er jo kun godt, og din lille fis skal nok komme ud fuldstændig sund og rask:-)  

2300g???? Aaaarh kan det passe?Det lyder af ret meget synes jeg? Men igen - de siger jo de store unger er nemmere at føde fordi de hjælper mere til selv... Så måske er det i virkeligheden en fordel?

Men kan nu godt forstå du bliver lidt bekymret...

Anmeld

9. februar 2010

Bayze

Helt ærligt, så tror jeg altså heller ikke helt på det. Meget ung og uerfaren jordemor!! Men altså da jeg var ved egen læge et par uger forinden udbrød hun altså også med det samme hun lagde hånden på mavsen min "du godeste han er stor, sikke en krabat!". Og min mave er altså rigtig stor, det kan jeg jo selv se med det blotte øje. Men jeg tror altså også hun har skudt i overkanten, det er jo nærmest fødselsvægt:-) men ja, det er da lidt en bekymring, og det har da sat gang i en masse fødselstanker....

Anmeld

10. februar 2010

Moderator

tinpou skriver:

Helt ærligt, så tror jeg altså heller ikke helt på det. Meget ung og uerfaren jordemor!! Men altså da jeg var ved egen læge et par uger forinden udbrød hun altså også med det samme hun lagde hånden på mavsen min "du godeste han er stor, sikke en krabat!". Og min mave er altså rigtig stor, det kan jeg jo selv se med det blotte øje. Men jeg tror altså også hun har skudt i overkanten, det er jo nærmest fødselsvægt:-) men ja, det er da lidt en bekymring, og det har da sat gang i en masse fødselstanker....

Forståeligt nok... Men de siger jo at man overhovedet ikke mærker forskel på e stor eller en lille baby når den skal ud... Men mon ikke I bliver beroliget lidt ved næste skøn? et tror jeg da, det lyder altså lidt vildt

Anmeld

10. februar 2010

Malene84

Rosa skriver:

Her er så de dugfriske billeder fra i aftes (29+0) - jeg er ved at komme mig over verdens ledeste forkølelse, og hoppede ud af 3 lag uld bare for at få taget disse billeder. Vægt: ca. 56,5-57kg.

Kh

FedeDorit

DU ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SMUK  iiihhh hvem der bare så sådan ud, så tæt på fødslen  hmm... og god bedring, lyder da ikke for godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.