uge 30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.494 visninger
20 svar
1 synes godt om
9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her er så de dugfriske billeder fra i aftes (29+0) - jeg er ved at komme mig over verdens ledeste forkølelse, og hoppede ud af 3 lag uld bare for at få taget disse billeder. Vægt: ca. 56,5-57kg.

Kh

FedeDorit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Risen

hvor er den bare smuk den mavse ! Og det er barnet garanteret også ! <3

Anmeld

9. februar 2010

Halbschön

Så smuk gravid er du !

Tænk sig at være så lækker gravid - og ik en elefant som os andre

Anmeld

9. februar 2010

Bayze

FedeDorit - du sku skamme dig!! Den vægt du nævner tror jeg svarer til mit ene ben (når jeg vel at mærke ikke er gravid)!!

Spøg til side, men du er jo siveslank og gudesmuk - dejligt for dig:-)

Kh Tina

Anmeld

9. februar 2010

Pige2009

Wow. Sikke flotte billeder Glæder mig til at følge din mave resten af terminen

Knus Linda

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

tinpou skriver:

FedeDorit - du sku skamme dig!! Den vægt du nævner tror jeg svarer til mit ene ben (når jeg vel at mærke ikke er gravid)!!

Spøg til side, men du er jo siveslank og gudesmuk - dejligt for dig:-)

Kh Tina

Hehe, FedeDorit er nok nærmere betagnelsen for den følelse man har - om man er stor elelr lille inden så kender I garanteret den følelse af at veje et ton når man skal op ad trapper (eller fra sofaen)...

Og nu er jeg jo kun 160 høj og meget spinkel af bygning, så det kan sagtens ses... Men åbenbart ikke nok, da han jo ER for lille derinde...

Men ellers til jer alle sammen: Mange tak for de fine fine komplimenter Har været så misundelig på jeres flotte maver så længe, det er bare skøøønt at man endelig kan se noget på mig, sådan rigtigt!!!

Anmeld

9. februar 2010

Bayze

Ja, du har fuldstændig ret - ændringen som kroppen gennemgår på kort tid er dramatisk og "stor-som-et-hus-følelsen" er nok svær at komme udenom. Jeg har gentlig selv taget et meget fornuftigt antal kilo på og det bliver jeg ved med at forholde mig sådan lidt rationelt til - for FØLELSEN... er nemlig en helt anden:-)

Har du decideret fået konstateret at han er for lille eller hvad er det for noget...?

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

tinpou skriver:

Ja, du har fuldstændig ret - ændringen som kroppen gennemgår på kort tid er dramatisk og "stor-som-et-hus-følelsen" er nok svær at komme udenom. Jeg har gentlig selv taget et meget fornuftigt antal kilo på og det bliver jeg ved med at forholde mig sådan lidt rationelt til - for FØLELSEN... er nemlig en helt anden:-)

Har du decideret fået konstateret at han er for lille eller hvad er det for noget...?

Hejsa og mange tak!

Jeg copy-paster lige mit svar fra en anden tråd:

Det var fordi jordmoderen ikke synes min livmoder var stor nok, så vi blev sendt videre til en akutscanning, som så viste at han faktisk er for lille derinde, han vejede godt 1 kg, og skulle veje mellem 12-1400g så 19% under idealvægten (v 22% skal man indlægges) så jeg måtte lægge mig på sofaen og holde mig i ro indtil næste scanning som er d. 18. da de mener at det skyldes at jeg har stresset for meget, men at han godt kan nå at indhente det forsømte hvis bare jeg gearer ned...

Han vokser dog helt fint i længden, så det ser lyst ud, men for filan hvor bliver man bange!

Anmeld

9. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Nåhhh hvor er du smuk!! Jeg vil også!!

Anmeld

9. februar 2010

Bayze

Jamen det er helt vildt så mange ting der er at blive bekymret for undervejs. Har selv en irriterende dag i dag, hvor jeg ikke synes at han bevæger sig så meget som han plejer. Det prøvede jeg i øvrigt også for et par uger siden hvor det endte med at jeg ringede til Skejby som tog mig ind til et tjek - og der var jo ikke noget galt og samme aften sprællede han atter løs:-) Men altså, jeg synes godt nok han er stille...

Men det er efterhånden min erfaring at der er rigtig stor forskel på det med barnets vægt. I sidste uge (uge 30) var jeg ved jordemor, som anslog min dreng til at veje 2300 på tidspunktet. 2300!!!!!!! det er jo helt vildt, hvordan hulen skal jeg få ham ud - og altså først om to måneder!!? Helt alvorligt, jeg er sgu da bange for at skulle føde sådan en krabat på 5 kg eller derover. Hverken min madn eller jeg er guds mindste børn, så det kunne altså godt ende der... men det er jo en anden problemstilling igen.

Træls for dig, men altså det er så relativt kort tid det drejer sig om, så du må bare gå helt ned i tempo og passe rigtig godt på dig selv, så skal han nok tage lidt til sig derinde og få indhentet lidt. Og helt ærligt, masser af baby´er bliver født med en vægt uden for normalområdet - uden at det har fået nogen som helst betydning. Men de proffessionelle er meget forsigtige i dag, og gør alt for at optimere fødsels- og graviditetsforløbene, og det er jo kun godt, og din lille fis skal nok komme ud fuldstændig sund og rask:-)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.