Aarrgggghhhh ! Mænd !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. maj 2008

Anja

Som de fleste af jer sikkert kan genkende er det bare ikke ret ofte, at man er alene ude af huset om aftenen. Netop i aften var det for 2. gang efter vi har fået Elias min tur til at tage i byen med en veninde. Vi skulle ud at spise :)

MEN MEN MEN min "kære" mand har åbentbart ikke så meget styr på sit job, som han selv regner med:@. Da jeg lavede aftalen for 3 f*****g uger siden, sagde han god for at kunne være hjemme senest kl 18 for at overtage Elias, men her til morgen ringede han fra jobbet og sagde undskyld, men han havde da lige overset at han har bestyrelsesmøde i aften !! Han er IKKE populær lige nu ! Øv øv øv og atter øv, havde lige glædet mig vildt meget til veninde sludder sladder over en lækker middag uden børn .....

Anja, Elias og bebs (18+2) som nu bare skal være alene hjemme fra morgen til aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

mor til en del

Det lyder bekendt, min mand skal mindes om alt, selv de aftaler han selv har været med til at indgå, nogle gange er et bare så frustrende at han skal mindes om alt. Jeg håber at du kan booke veninden igen, og at du kan få din aften ud af huset... Ha' en god dag trods alt... Lisbeth.

Anmeld

15. maj 2008

Grynt

Ja, om man til tider forstår de kære mænd (?)(?)(?) Sjovt nok så er min mand allermest forvirret og lider af amnesia i de tilfælde hvor han SELV skal have ungerne og hvor JEG skal ud :( Og sjovt nok, så husker han aller bedst de aftner han selv skal ud og hygge (?)

Jeg håber du kan finde en anden aften med din veninde hvor I 2 bare skal råhygge x2 ;)

Men lidt godt er der da vel ved at være alene sådan en aften, du får fx colaen, snolleren OG fjernbetjeningen helt for dig selv ;)

Anmeld

15. maj 2008

Lise

Altså...det er bare nøjagtigt det samme her. Christian glemmer ALT!!! Hvis jeg skal ud en aften, så minder jeg ham om det hver dag den sidste uge op til aftalen - og naturligvis om morgenen samme dag... og normalt siger han "Er det IDAG???". De er sgu da lidt blanke de mænd :))

Anmeld

15. maj 2008

Tynen

Not alone!!

På trods af utallige påmindelser kommer det alligevel som et chok for ham når jeg endelig skal noget!
Kunne faktisk have skrevet præcis det samme som Lise: Er det idag?!!
Christ! Har sgu nogen gange lyst til give ham en lussing og sige SÅ TAG DIG DOG SAMMEN!! :)

Kan godt forstå du er skuffet! Det er dælme ikke særlig tit man sådan kommer ud om aftenen!

Anmeld

15. maj 2008

Astrid P

HAHAHA... så sent som igår spurgte Anders: "Hvornår var det at dig og Smilla skulle til babytræf på sjælland?" Øhhh - jeg skal fandme ikke have Smilla med! Den havde han så ikke lige fanget...

Ellers er han faktisk rigtig god til at stå for alt herhjemme, den ros skal han have. Det er ham der sørger for at Smilla får D-vitaminer og børstet tænder, og fisk at spise for den sags skyld... Og i morgen er der seminariefest som jeg da naturligvis skal med til, og han tilbød at komme og hente mig når jeg gerne vil hjem igen. Så han er da egentlig et ganske godt parti... Men lige i det her tilfælde knækkede filmen da vist for ham hvis han troede at jeg skulle til sydhavsparty med bebs på armen!!!

KH Astrid

Anmeld

15. maj 2008

Ny mor

Argggghhhh, ja, det er SÅ typisk.........grrrrrrrrr...!
Birgitte

Anmeld

15. maj 2008

Juniors mor

Kender det også alt for godt:@!
Jeg skal ud for 2. gang siden vi fik Julie på lørdag og jeg glæder mig helt vildt. Jeg har den seneste uge sagt det til kæresten flere gange om dagen, så jeg er sikker på han husker det. I morges siger han så: "du tager da Julie med på lørdag ikke?" - øhh nej makker - det gør jeg ikke!!!! Hun synes nok ikke det er super fedt at komme ud og spise kl 19:00 og herefter på cocktailbar til kl L...
Næææ på lørdag er det bare mig og min veninde der skal sludre og drikke drinks som i "gamle dage" uhhh jeg glæder mig 8D

Knus, Helle

Anmeld

15. maj 2008

Plysbjørnen

Ih hvor det lyder bekendt, sådan er min kæreste også... Han fister og fare rundt fra arbejde, til fodbold med knægtet (han er 18), i bifften med svigersønnen, i byen med kollegaerne, og ja så ind til for en måned siden har han overarbejdet han hver evig eneste weekend siden jul>(. Så brokkede jeg mig gevaldig. Jeg har været langs en gang hvor han blev nød til at aflyse kollegaerne, for at passe Laura... Haha så kan han lære det...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 18+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.