er det bare mig som hader fugle lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. maj 2008

bette

ja fulgekvidder.... tror sku det er deres skyld at mikkel er begyndt at vågne kl. 58(
snork.. og kan ik få ham til at sove igen.. hva sker der lige.. skal jeg igang med riffel eller what..

hvordan er det hos jer..
fra en lettere træt mutter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

mor til en del

Ahhhh kan det være derfor at Cilas vågner kl. lort? >(
Så må der skrides til handling.....ja frem med riflen......nej vi må hellere besinde os.....og forresten så kan Cilas med sin høreskade temmelig sikkert slet ikke høre netop fuglekvidder.....men hvad så med faderens snorken.......den er så højlydt at han helt sikkert kan høre den......mon riflen kan bruges.....:))...

Nå spøg til side. Du må bare håbe på at han med tiden vænner sig til lyden, så du igen kan få din morgenskraber.

Lisbeth.

Anmeld

15. maj 2008

Juniors mor

Julie er også begynt at vågne ALT for tideligt. Har ikke tænkt på det kunne være fuglene, men har som en selvfølge givet lyset skylden, så jeg farede ud og købte et mørklægningsgardin, som jeg håber vi kan få hængt op i dag......Hmmmm fuglene kan man jo ikke gøre så meget ve, så håber godt nok det e lyset.... Nogle der har erfaringer med mørklægningsgardiner...?

Helle

Anmeld

15. maj 2008

Ny mor

Næ, elsker fugle, he, he. Mine unger registrerer værken fugle eller lys :P

Men kan gå se det er træls når det forstyrrer dem - men fuglene holder op med at synge så meget når de har/får unger, så det må du se frem til :))

Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.