Tullen85 skriver:
Aaaarhmen altså, jeg er ret stor, og har en ret stor barm som ligesom bare ikke vil som jeg vil når jeg skal amme. Jeg er verdens mest blufærdige person, og kan knap nok amme foran min mor. Har vovet mig ud og handle hvor lillemanden var fodret af inden, men nu skal jeg i mødregruppe for første gang i morgen, og er simpelthen så nervøs, for synes det er så træls at jeg ligesom ikke kan undgå at skulle amme min søn foran andre....
Nu har jeg heller ikke ammet særlig længe, kun lidt over 3 uger, så mit spørgsmål er egentlig bare - Andre der har/haft det sådan og lære man nogensinde at være ligeglad med andre mennesker??
Er jo lidt en hæmsko ikke at ville amme andre steder end der hjemme, så man pludselig lidt fanget det næste laaaange stykke tid... hehe
Min bluefærdighed, den er rigtig slem...
Nu har jeg ikke ammet, men planen var jo at jeg gerne ville amme... 1½ mdr før jeg skulle føde, fik jeg afvide jeg ikke måtte amme...
Inden jeg fik afvide jeg ikke måtte, gik jeg og sagde, når jeg skulle amme, gik jeg væk fra forsamlingen og sad for mig selv, jeg vil retter og sagt forsvinde fra flokken...
Men mange siger, at man hurtigt vænner sig til det...
Den dag idag, har jeg det fint med at jeg ikke må amme...
Anmeld