LN_ mor skriver:
Vi nyder nu begge at mærke maven bliver mere fast og vokse godt - og nyder generelt bare graviditeten.
Har mærket den lille sparke to gange, og det er simpelthen bare så stort. Glæder mig sådan til kæresten også kan mærke ham 
Uh ja, fødslen... den vil de fleste nok gerne undvære indtil de lige får en god oplevelse og syntes det var fantastisk 
Må indrømme at jeg endnu ikke frygter den - men det kan jo sagtens komme 
Men mon ikke tiden går stærkt under fødslen, du når sikkert lige at tænke: er det virkelig nu? Og inden du får set dig om, ligger du med din vidunderlige lige pige i armene
Man hører jo også mange der glæder sig til fødslen, når de er tætte på termin? Så måske du også får det sådan? 
Skal du føde hjemme eller på sygehus?
Uh kan jeg godt forstå du glæder dig til..... Det var lidt frustrende de første par gange jeg mærkede hende sparke og hver gang jeg sagde til manden "skynd dig at mærk" så skete der bare intet...... 
Men nu sker det så tit at han ikke kan undgå at mærke hende, og det er lidt syret, og også bekræftigende på en eller anden måde for manden, tror jeg. Da de nok i forvejen har endnu sværere ved at forstå hvad der foregår derinde..... 
Kunne godt forestille mig, at man/jeg blev så træt af at være gravid til sidst at man bare vil have ungen ud
Men håber da det går stærkt, fødslen altså, er bare lidt sortseer og frygter det værste 
Skal føde på sygehus, tør simpelthen ikke andet, har meget brug for alt skal være under kontrol og styr på, og det ville jeg være bange for det ikke var derhjemme....
Du skal måske føde hjemme?