Min mave 18+0 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

Loa

Louisesam skriver:

Jamen jeg har det på samme måde når jeg kigger rundt på de andres maver  Men lyder godt, tror også det kommer lige pludselig! Men så er vi måske heldige med færre strækmærker, nu det går lidt langsommere  

Ja det kunne man så håbe, og jeg har da heller ikke fået nogle endnu, og jeg er 30 uger..... (Ved ikke hvornår sådan nogle typisk vælger at dukke op)  Men passer mig da fint hvis de vælger at blive væk.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Louisesam

Loa skriver:

Ja det kunne man så håbe, og jeg har da heller ikke fået nogle endnu, og jeg er 30 uger..... (Ved ikke hvornår sådan nogle typisk vælger at dukke op)  Men passer mig da fint hvis de vælger at blive væk.....

Nej jeg ved det heller ikke lige... men kunne forestille mig, at de kommer sådan hen ad vejen, når maven vokser... så hvis ikke du har fået nogle endnu er du da heldig!  Hvad venter I jer?? Så kan det jo være at vi venter det samme køn, når nu vores maver ligner hinanden på en prik (eller gjorde)...

Anmeld

3. maj 2010

Loa

Louisesam skriver:

Nej jeg ved det heller ikke lige... men kunne forestille mig, at de kommer sådan hen ad vejen, når maven vokser... så hvis ikke du har fået nogle endnu er du da heldig!  Hvad venter I jer?? Så kan det jo være at vi venter det samme køn, når nu vores maver ligner hinanden på en prik (eller gjorde)...

Håber da det er et tegn på at de helt bliver væk.....

Vi skal have en lille pige  

Har i fået af vide hvad det bliver? Eller har du det til gode endnu?

(Hehe ja kunne da være lidt pudsigt hvis det så vidste sig at blive en pige i skal have)

Anmeld

4. maj 2010

Louisesam

Loa skriver:

Håber da det er et tegn på at de helt bliver væk.....

Vi skal have en lille pige  

Har i fået af vide hvad det bliver? Eller har du det til gode endnu?

(Hehe ja kunne da være lidt pudsigt hvis det så vidste sig at blive en pige i skal have)

Tillykke med den lille pige  Ja, vi har det endnu til gode... skal til scanning d. 12. maj, hvor vi meget håber på, at få et klart svar!!  Skal nok skrive, hvis det er en pige!

Anmeld

4. maj 2010

Faith

Den ligner min i uge 18.... Og pludselig i uge 22 ca gik det bare stærkt! Det var næsten fra den ene dag til den anden.

Fin mave forresten

Anmeld

5. maj 2010

Loa

Louisesam skriver:

Tillykke med den lille pige  Ja, vi har det endnu til gode... skal til scanning d. 12. maj, hvor vi meget håber på, at få et klart svar!!  Skal nok skrive, hvis det er en pige!

Ha ha cool  Kunne da være lidt skægt hvis det også blev en pige

Anmeld

5. maj 2010

Trolde_mor

Jeg syntes din mave ser super fint ud - den ligner meget godt min i sidste uge, da jeg var 18 + 0.

Er idag 19 + 0, og er du gal der er sket meget på en uge...

Så bare rolig, giv det en uge, og så er jeg sikker på du syntes maven er super fin

Anmeld

5. maj 2010

Loa

LN_ mor skriver:

Jeg syntes din mave ser super fint ud - den ligner meget godt min i sidste uge, da jeg var 18 + 0.

Er idag 19 + 0, og er du gal der er sket meget på en uge...

Så bare rolig, giv det en uge, og så er jeg sikker på du syntes maven er super fin

Mange tak  

Syntes bare den så så lille ud  

Men jeg i uge 30 nu og formen og størrelsen har bestemt taget fart.... Næsten for meget  Tror bare jeg skulle væbne mig med tålmodighed.... Men ikke min stærke side

Anmeld

5. maj 2010

Trolde_mor

Loa skriver:

Mange tak  

Syntes bare den så så lille ud  

Men jeg i uge 30 nu og formen og størrelsen har bestemt taget fart.... Næsten for meget  Tror bare jeg skulle væbne mig med tålmodighed.... Men ikke min stærke side

Arh Havde ikke lige set på datoen Skal jeg altså blive lidt bedre til, ser bare indlæg på forsiden og svarer så hehe

Men godt at høre at den voksede super fint og at du blot skulle væbne dig med lidt tålmodighed

Hehe... kender godt det med tålmodigehden ikke er ens stærke side, men må sige at det godt nok går stærkt hos mig syntes jeg. Nu er jeg næsten halvvejs, og jeg testede jo positiv igår" - eller sådan føles det i hvert fald Men det er jo ikke dårligt hehe...

Anmeld

5. maj 2010

Loa

LN_ mor skriver:

Arh Havde ikke lige set på datoen Skal jeg altså blive lidt bedre til, ser bare indlæg på forsiden og svarer så hehe

Men godt at høre at den voksede super fint og at du blot skulle væbne dig med lidt tålmodighed

Hehe... kender godt det med tålmodigehden ikke er ens stærke side, men må sige at det godt nok går stærkt hos mig syntes jeg. Nu er jeg næsten halvvejs, og jeg testede jo positiv igår" - eller sådan føles det i hvert fald Men det er jo ikke dårligt hehe...

Hehe kender det godt... Man går ud fra det er nye indlæg når de dukker op på forsiden....

Jeg syntes det gik mega langsomt fra vi fandt ud af det i uge 5 til at få overstået de første tre måneder, men nu syntes jeg bare det går aaaalt for stærkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.