Mf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Risen

Anne85 skriver:

Og hun havde det bare super derinde?

Ja hun havde det bare rigtigt godt intet ondt ord fra jordmoderen.. Perfekt lille tøs ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

CamillaSoefelt

Jeg skal til MD på fredag( hvor jeg er i uge 20+2 ) kl 13.30, glæder mig heeelt vildt meget til at se den lille. Og specielt til at vide om det er en dreng eller pige.. Men også bare det at vide den har det godt og er sund og rask.. Min lille søde baby er nemlig ikke rigtig begyndt at sparke endnu.. Så det er jo rart lige og se på skærmen at alt er godt..

Knus fra mig..

Anmeld

9. februar 2010

Risen

CamillaSoefelt skriver:

Jeg skal til MD på fredag( hvor jeg er i uge 20+2 ) kl 13.30, glæder mig heeelt vildt meget til at se den lille. Og specielt til at vide om det er en dreng eller pige.. Men også bare det at vide den har det godt og er sund og rask.. Min lille søde baby er nemlig ikke rigtig begyndt at sparke endnu.. Så det er jo rart lige og se på skærmen at alt er godt..

Knus fra mig..

hihi..  glæder mig til at hører fra dig når du har været derinde, jeg tror der er en lille gut

knus

Anmeld

9. februar 2010

CamillaSoefelt

Risen skriver:

hihi..  glæder mig til at hører fra dig når du har været derinde, jeg tror der er en lille gut

knus

Tror du søde? Ja nu må vi se.. hehe.. Skal nok skrive lige så snart jeg ved det i hvert fald..

Anmeld

9. februar 2010

Anne85

Ih altså... Held og lykke allesammen Sidsel kom lige med nogen billeder fra idag Jeg er squ lidt nervøs... Mærkede liv tidligt i graviditeten, men nu er det som om der er lidt stille igen... Hmm... Og den anden dag drømte jeg at scanningsdamen ik ku finde hjertelyd Men tror bare jeg forventer rigtige spark fordi det er det jeg kan huske fra første graviditet, men hun sparker vel ik sårn endnu? Hvordan gør jeres? Her er det stadig bare lidt boblen og så kilder det indvendigt!

Anmeld

9. februar 2010

Risen

Anne85 skriver:

Ih altså... Held og lykke allesammen Sidsel kom lige med nogen billeder fra idag Jeg er squ lidt nervøs... Mærkede liv tidligt i graviditeten, men nu er det som om der er lidt stille igen... Hmm... Og den anden dag drømte jeg at scanningsdamen ik ku finde hjertelyd Men tror bare jeg forventer rigtige spark fordi det er det jeg kan huske fra første graviditet, men hun sparker vel ik sårn endnu? Hvordan gør jeres? Her er det stadig bare lidt boblen og så kilder det indvendigt!

Ja det er klart man er lidt nervøs og bekymret.. Man vil jo gerne have at den lille er perfekt.. Tror ikke du skal undre dig over ikke at have mærket liv de sidste par dage, synes også stadig mit kan komme og gå lidt som det passer den.. Læste også at barnet kun er vågen 5-6 timer i døgnet, så man skal jo være heldig .. Men held og lykke, er sikker på din lille prinsesse er perfekt !

Anmeld

10. februar 2010

Rillo

Skal først til MD d. 23 marts så der er Laaaaaaaaaang tid til!

Håber vi kan se kønnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.