Mf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Anne85

Så skal vi snart til MF... På torsdag hvor jeg er i uge 21! Synes godt nok det er sent.. Hmm.. Har I andre været afsted? Jeg er sindssygt nervøs... Igen igen... Hvad sker der for at jeg er så pylret denne gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

NoName

Anne85 skriver:

Så skal vi snart til MF... På torsdag hvor jeg er i uge 21! Synes godt nok det er sent.. Hmm.. Har I andre været afsted? Jeg er sindssygt nervøs... Igen igen... Hvad sker der for at jeg er så pylret denne gang?

??? kan godt være jeg spør dumt nu...

Jeg er ikke helt inde i alle forkortelserne, men hvad står MF for, eller mener du MD???

Majken

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

Ha ha HA Jeg har vist kager i hovedet (med mmf overtræk)... Deraf forvirringen Jeg mener da SELVFØLGELIG MD Har du været afsted? Synes uge 21 er vildt sent... Med den første var vi allerede i uge 18

Anmeld

8. februar 2010

NoName

Nej, har ikke været afsted endnu der er læææænge til, først 9 marts der er jeg øhh vist 19+ noget... men glæder mig helt tosset...

Anmeld

8. februar 2010

Risen

Anne85 skriver:

Hej søde anne.. Jeg var i uge 20 (itirsdags).. synes også det var lidt sent, men tror det er meget forskelligt og alt afhængligt af deres tider? .. Men held og lykke, det er jo en vild oplevelse!

Anmeld

8. februar 2010

FrkLarsen

Jeg skal afsted her d. 1/3 og der er jeg 17+2  

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

FrkLarsen skriver:

Jeg skal afsted her d. 1/3 og der er jeg 17+2  

Snyd

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

Risen skriver:

Hej søde anne.. Jeg var i uge 20 (itirsdags).. synes også det var lidt sent, men tror det er meget forskelligt og alt afhængligt af deres tider? .. Men held og lykke, det er jo en vild oplevelse!

Og hun havde det bare super derinde?

Anmeld

9. februar 2010

sbs78

Jeg skal til MD scanning i dag kl 15. Glæder mig helt vildt til at se lille søster igen

Anmeld

9. februar 2010

Corn

Uhh... Jeg har MD torsdag formiddag... Og kan næsten ikke vente, men det er nok fordi den lille er en noget sløv fætter, der bare ligger stille det meste af tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.