archhh her er der i hvert fald tale om et eller andet forfærdeligt. Det er rigtigt slemt her denne gang - hold da op.
De sidste mange nætter har lillepigen vågnet ved 2 tiden og har skreget - virkelig skreget igennem indtil kl. ca. 4 - både manden og jeg er helt færdige (sikkert også naboerne!). Om dagen skriger hun også - ca. 45 minutter inden hun falder i søvn og jeg er nået dertil, hvor jeg kan mærke, jeg er så ligeglad......bliver helt bange for mig selv, for jeg har ingen problemer med at lade hende ligge i 10-15 minutter og bare skrige (nu får jeg det helt dårligt, når jeg ser det på skrift :$).
Før gik det lige i hjertet sådan noget, men hun skriger jo konstant, så jeg er vel blevet vant til det. Lidt skræmmende :-o
Jeg kan heller ikke komme i bad i fred mere om morgenen for bare det, at jeg står bag bruseforhænget og hun ikke kan se mig, er nok til at udløse skrig og skrål......så ikke noget med en rolig morgen i øjeblikket. Det går allerbedst, hvis hun ikke kan se mig overhovedet, så måske skulle jeg rejse til de varme lande......ahhhh drømme drømme :P
Ej undskyld jeg lige fylder en del i dit indlæg Loggi, men eeejj hvor er jeg bare klar til at sælge for mindst bydende lige pt.
Anmeld