Jubii Jubii Jubii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. maj 2008

Tut

Hej piger, Må lige af med lidt JUBLEN!!! :D Jeg har lige snakket med min Chef på arbejdet. Da jeg var ude og snakke med dem for 3 uger siden spurgte jeg til om det var muligt at ændre mine arbejdstider, da både Christian og jeg arbejder fra 8:30 til 16:30 i hhv. Hedehusene og Holte. Det tager os begge to mere en 30 minutter at kører til og fra arbejde i myldertiden, og da Noah's institution lukker kl. 17, havde vi et problem. Nu er min chef gået med til at jeg arbejder fra 7:30 til 15 :D :D :D Jeg er den første der får andre arbejdstider, så jeg var lidt i tvilv om de ville gå med til det - men det er de heldigvis.... :D Ih er så glad, det gør bare det hele så meget lettere. Så Noah bliver afleveret af Christian kl. 7:45 og hentet af mig kl. 15:15 (det tager nemlig kun 15 minutter at kører hjem når det ikke er myldertid) Jubii Jubii :D (H) Mette - der glæder sig endnu mere til at komme tilbage på job nu :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2008

Kaufie

Hvor dejligt med sådan en flexibel arbejdsplads - og skønt for Noah at han ikke skal være i institution aaaaalt for lang tid.

Anmeld

14. maj 2008

bette

hvor er det bare skønt når bossen har forståelse for familielivet.. :D
jeg har heldigvis også fået daghold.. arbejde før fra kl. 15-23 og det kunne jeg jo ik når min mand også arbejder aften.. men har fået lov at komme på daghold som vist er fra 07.00- 14.30 tror jeg nok.. hehe..

Anmeld

14. maj 2008

Tynen

Hvor er det bare fedt!!
Og sikke nogle korte dage han kan få :)

Super med sådan en chef!

Anmeld

15. maj 2008

Grynt

Tillykke med dine nye arbejdstider :) Det er simpelthen fedt, at have en chef/kollegaer der viser forståelse for familie livet. Jeg har heldigvis også en arbejdsplads der retter sig efter de fleste af mine behov. Nu arbejder jeg jo i en vuggestue og derfor er forståelses for åbne/lukke vagter i forhold til mine egne børns inst. taget i betragtning, når der planlægges vagtplaner (L)

Når man har en flexible arbejdsplads gør man også sit til, at være flexible over for ens kollegaere på andre tidspunkter. ;)

Anmeld

15. maj 2008

Rasmine

SKØNT!!!!!!!
Tillykke med det.
:)

Anmeld

15. maj 2008

Ny mor

Det er bare fedt når det hele kan flaske sig - dejligt at høre at nogle chefer tager hensyn til familier med børn :D

kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.