hvor meget kostede dåben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

nanaz

nanaz skriver:

vi brugt omkring 5000-6000 kr...

vi holdte det hjemme ved mine forældre var nok omkring 35 mennesker og så er jeg så heldig og ha en dejlig bedstemor der laver kanon mad så det blev omkring 1500 kr for maden med forret med laks, 3 forskellige stege masser a salat og kartofler og pastasalat, dressinger osv.. og så hjemmelavet is og pandekager.. og til "skrup af mad" var der karry suppe med ris og kødboller... husker ikk hvor meget vi brugte på pynt... dåbskjolen var igennem familien.. så der udover gik der jo penge til drikkelse så vi købte i forskellige butikker.. alt i alt en god og dejlig barnedåb...

glemte lige a invitationerne og bordkortene laved min mormor så skulle bar selv købe papiret til det og småting...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

Brams

Vi holdt barnedåb den 7.2. og endte med en regning på 15.300 kr.

Dåbskjole har vi ikke købt, da vi har en familiekjole. Vi lejede forsamlingshuset og havde to kokke der stod for maden, købte selv drikkevarer og fik lavet en stor kage hos en konditor formet som et prinsesseslot (se billede).

Vi havde også bestilt lyserøde M&M´s med Lærkes billede og navn på i USA, som alle gæster fik i en lille organzapose. Vi var 42 mennesker.

Vi har ventet 12 år på vores lille prinsesse, så vi ville ikke spare på noget til hendes første store fest

Trine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. marts 2010

lion

Brams skriver:

Vi holdt barnedåb den 7.2. og endte med en regning på 15.300 kr.

Dåbskjole har vi ikke købt, da vi har en familiekjole. Vi lejede forsamlingshuset og havde to kokke der stod for maden, købte selv drikkevarer og fik lavet en stor kage hos en konditor formet som et prinsesseslot (se billede).

Vi havde også bestilt lyserøde M&M´s med Lærkes billede og navn på i USA, som alle gæster fik i en lille organzapose. Vi var 42 mennesker.

Vi har ventet 12 år på vores lille prinsesse, så vi ville ikke spare på noget til hendes første store fest

Trine

Det kan jeg godt forstå. Vild flot kage.

Anmeld

12. marts 2010

lion

Vi brugte ca 8000kr i alt for det hele til Cassandra.

Vi var 40 mennesker. Lejet et lokale ved min far og min far lavede maden. Min mormor havde lavet hendes dåbskjole.

Jeg havde selv lavet indbydelsen, borkort, bordpynt og takkekortene.

Til Julius' barnedåb her d. 15 maj.

ER vi igen ca 40-50 og er i et selskabslokale. Maden er bestilt udefra, jeg vil gerne selv lave kagen og min veninde(Julius gudmor) kører til Tyskland og henter drikkevarer for os. Min mormor havde lavet hans dåbskjole.

Jeg har igen selv lavet indbydelsen, borkort, bordpynt og takkekortene.

Denne gang kommer det nok også til at koste ca 8000

Anmeld

17. maj 2010

Hvem?

Holdt i byens forsamlingshus, fik en buffet fra kokken og jomfruen, vi var 45 mennesker, lavede selv indbydelserne, bordkortene (marcipansutter) og dekorationerne, de kostede ca 10.000 inkl, strøm, drikkevare og serveringspersonale.

Anmeld

17. maj 2010

klmf

Vi skal holde på søndag og foreløbig ser det sådan ud:

Vi bliver 25 voksne og 11 børn

Leje af forsamlingshus: 2000,-

Mad (hovedret) udefra (inkl. udbringning): 2795,-

Laver selv forret og dessert: cirka 350 kroner

Kaffe, kransekage og chokolade: 200,-

Vin og sodavand: 1500,-

Hjælp i køkkenet 100 kroner/time, hun skal vel være der fra kl.10-17 eller noget i den stil.

Tøj til bassen: 110,-

Ny bluse og sko til mig 900,-

Far genbruger tøj

Invitationer lavede jeg selv, der var materialer for 150 kroner plus frimærker.

Bloklys genbruger jeg fra min mors nyligt afholdte fødselsdag, det er der ingen, der ser

Servietter, blomster + 10 små vaser fra Ikea: 125 kroner

Så indtil videre er vi oppe på 8825 - puha, det løber alligevel hurtigt op  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.