Finske drenge- og pigenavne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

LinLin

Aino (pige)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Camilla_a

noname skriver:

undskyld, men hvad er en huemor???

En huemor er den som holder huen/kysen under dåben

Anmeld

8. februar 2010

NoName

Camilla_a skriver:

En huemor er den som holder huen/kysen under dåben

Ok altså meget simpelt hue-mor = hue holder...

Dumme mig

Anmeld

8. februar 2010

Tanja1

Minna, Johanna, Tuuli (=vind), Marjatta, Marjaana, Jaana, Tiia, Tiina, Kati, Anu, Henna, Elina, Niina... (piger)

Aleksanteri, Santeri, Vili, Teemu, Topi, Arto, Kari, Leevi, Veeti, Tero, Toni, Heikki... (drenge)

Anmeld

8. februar 2010

neddi1

Pigenavne: Piia og Sara synes jeg er gode..

Anmeld

8. februar 2010

Louisesam

Fedt at se alle de henvendelser og forslag

Der er faktsik mange søde i blandt... finske navne er generelt meget specielle, men en del af dem synes jeg er rigtig fine.

Jeg har da heller aldrig hørt om en huemor, kunne også godt tænke mig at vide hvad det er?? Min kæreste har aldrig hørt om det, sjovt nok!!

Anmeld

8. februar 2010

Louisesam

Louisesam skriver:

Fedt at se alle de henvendelser og forslag

Der er faktsik mange søde i blandt... finske navne er generelt meget specielle, men en del af dem synes jeg er rigtig fine.

Jeg har da heller aldrig hørt om en huemor, kunne også godt tænke mig at vide hvad det er?? Min kæreste har aldrig hørt om det, sjovt nok!!

Nå... hov havde ikke lige været opmærksom og set, at der var svaret på, hvad en huemor er  Hvor sødt! Måske vores lille skal have sådan en, hehe

Er ret vil dmed pigenavnet Sini, som en forslog...

Prøver i hvert fald at få min kæreste overtalt til Timo, hvis det bliver en lille dreng... han er meget kræsen, hvad angår drengenavne! Ved ikke hvorfor han ikke er det med pigenavne, men han siger selv at det er fordi der er flere søde pigenavne... hmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.