jeg bliver sgu sindsyg...promte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. maj 2008

Loggidut

er ved at gå ud af mit gode skind over Tiffanie...jeg bliver bare åndsvag...hun hyler hele tiden i de her dage...og det er den samme høje gennemtrængende lyd...uhhhh uhhhh uhhhhh

hvis hun er sulten er det den lyd, og hvis hun er tørstig er det den lyd, keder hun sig er det den lyd, og skælder hun ud...så er det den lyd, jeg bliver åndsvag, lyn hurtigt!

hun har godt nok lige fået nummer to tand, i går var den en plet i gummen, og i dag er den fulde brede på tanden fremme...må sige jeg syntes den skyder hurtigt op (sikkert ikke hurtigere end andre) og det kan være derfor hun pyldre og er utilfreds...jeg tog hendes temperatur i eftermiddags, da jeg tænkte det måske kunne være hun var lidt sløj, men den var kun 37,3, og det er jo ikke feber?

men der er ingen hold mellem de hyl...det er nærmere en standartlyd fra hende af...og det har det været i ...ja mere end tre dage nu...arrrk >(

jeg skal vist bare lige flippe ud, for jeg ved jo godt det sikkert er den dumme tand...men for pokker det er træls!

ps/ og jeg har forsøgt at smørre den med det der bedøvende...men hun kniber munden forfærdeligt stramt sammen...men tror jeg lige har haft lidt held her til aften med at få smurt lidt på...godt nok tror jeg også alt andet omkring hendes mund er bedøvet nu...men jeg har da ro!

øv...sur opstød, sorry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2008

Anna-Rosa

Nå!! Der kan man da bare lige se...Herhjemme var jeg begyndt at spekulere på, om Rosen havde slugt hendes båndoptager, for det er nemlig præcis den samme pisse irreterende lyd!:@

Anmeld

14. maj 2008

Tikki

arh ja, Iza er simpelthen så mærkelig lige i øjeblikket...og her er det IKKE tænder. Hun vågner kl. 4 og vil ikke sove mere - er møgtræt hele dagen, men vil ikke sove.....Vil heller ikke sove om aftenen og skriger længe, før hun falder til ro. Og ja, den der åndsvage lyd!.....ja,den er virkelig styg denne gang.

Jeg passer en dreng her hver dag på 1 år og dæleme om ikke også han har den der lyd konstant. Han har været her 2 uger nu og den lyd er der stadig hele tiden, hele dagen igennem - samtidig med, at han stadig ikke er faldet til endnu, så hænger meget på mig....så nu ikke blot ét hængetræ med lyd, men hele to......uha jeg er godt nok lidt brugt pt.

Nå, ævl...vil bare sige, at jeg SÅ godt kan følge dig :S

Anmeld

14. maj 2008

Loggidut

er der mon et tigerspring nu? nej vel? øhhh, må hellere google det, for nu begynder mystikken at brede sig...hvorfor pokker hyler ungerne sådan i kor?

Anmeld

14. maj 2008

ivfmarie

suk... sådan er Freja i disse dage... Måske er det vejret?

Anmeld

14. maj 2008

Helle30

Sofie hyler også. Det har hun i grunden gjort nogen tid nu. Det er sådan en whuuuuiiii lyd - flere gange efter hinanden: Det er ofte lige før, hun bliver utålmodig over sult, træthed eller selskab. Men hun gør det især i rum med klangakustik: Badeværelserne eller vores spiseafd. med hul til kip på 1. sal. Det runger "skønt" og hun nyder at høre sig selv. Vores stimulastiklærer siger, at hun er helt fantastisk i sin udfordring af sproget (derfor bruger hun helle ikke meget tid på bevægelse) men man kan få helt ringen for ørene af de dér hyl.
I øvrigt kigger Sofie ikke efter mig eller faderen, når hun hyler, så jeg tror, det er en stemmetræningsøvelse mere end noget med opmærksomhed.

- Helle - for sent på sengekanten igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.