er ved at gå ud af mit gode skind over Tiffanie...jeg bliver bare åndsvag...hun hyler hele tiden i de her dage...og det er den samme høje gennemtrængende lyd...uhhhh uhhhh uhhhhh
hvis hun er sulten er det den lyd, og hvis hun er tørstig er det den lyd, keder hun sig er det den lyd, og skælder hun ud...så er det den lyd, jeg bliver åndsvag, lyn hurtigt!
hun har godt nok lige fået nummer to tand, i går var den en plet i gummen, og i dag er den fulde brede på tanden fremme...må sige jeg syntes den skyder hurtigt op (sikkert ikke hurtigere end andre) og det kan være derfor hun pyldre og er utilfreds...jeg tog hendes temperatur i eftermiddags, da jeg tænkte det måske kunne være hun var lidt sløj, men den var kun 37,3, og det er jo ikke feber?
men der er ingen hold mellem de hyl...det er nærmere en standartlyd fra hende af...og det har det været i ...ja mere end tre dage nu...arrrk >(
jeg skal vist bare lige flippe ud, for jeg ved jo godt det sikkert er den dumme tand...men for pokker det er træls!
ps/ og jeg har forsøgt at smørre den med det der bedøvende...men hun kniber munden forfærdeligt stramt sammen...men tror jeg lige har haft lidt held her til aften med at få smurt lidt på...godt nok tror jeg også alt andet omkring hendes mund er bedøvet nu...men jeg har da ro!
øv...sur opstød, sorry
Anmeld