afstemning: hvad er pænest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

Bare mig..

Gittemor09 skriver:

bare kom ind på det midt i en samtale...!!

sådan "skaaat, hvis du kunne vælge en ting på markedet, hvad ønsker du dig så allermest??"

hehe ja, det er rigtig godt... man kan rigtig sno dem

hehe ja, du kan prøve at kigge i mit galleri, der er et billede af hende hvor hun rækker tunge

Ja det er en kanon god side til at sno dem Det har jeg (må jeg indrømme) også brug hjemmesiden meget til, du ved de der små fif man ikke lige tænker over

Ja jeg har lige kigget der hvor der står "børn" eller sådan noget der er der et af hende. Og Gud hvor er det sødt Hun er da en rigtig lille trold. Så lækker hun er  Hende kan du være stolt af, selv om hun rækker tunge .. hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Gittemor09

marikka skriver:

Ja det er en kanon god side til at sno dem Det har jeg (må jeg indrømme) også brug hjemmesiden meget til, du ved de der små fif man ikke lige tænker over

Ja jeg har lige kigget der hvor der står "børn" eller sådan noget der er der et af hende. Og Gud hvor er det sødt Hun er da en rigtig lille trold. Så lækker hun er  Hende kan du være stolt af, selv om hun rækker tunge .. hehe...

ja, jeg snuser også rundt, og kigger efter små fif... både til børn, fædre, bedsteforældre og alt det andet jeg er nemlig den eneste omkring mig der har bruger herinde (så vidt jeg ved) så det er lækkert...

jeg har flere i billedgalleri, i det der hedder "livet med et barn"

og tak for det.. det var rigtig sødt skrevet..!!! folk siger også hun ligner mig..!! ( min mor siger gudskelov for det, for faren er skæløjet) men hun siger det selvfølgelig kun i sjov... (han er vant til det, og griner af hende når hun siger det)

Anmeld

7. februar 2010

Bare mig..

Gittemor09 skriver:

ja, jeg snuser også rundt, og kigger efter små fif... både til børn, fædre, bedsteforældre og alt det andet jeg er nemlig den eneste omkring mig der har bruger herinde (så vidt jeg ved) så det er lækkert...

jeg har flere i billedgalleri, i det der hedder "livet med et barn"

og tak for det.. det var rigtig sødt skrevet..!!! folk siger også hun ligner mig..!! ( min mor siger gudskelov for det, for faren er skæløjet) men hun siger det selvfølgelig kun i sjov... (han er vant til det, og griner af hende når hun siger det)

Ja, jeg er også vildt glad for siden, da jeg venter barn for første gang, er ung og ja du ved, der er mange spørgsmål man ikke lige ved hvor man skal få dem stillet henne ellers, da jeg heller ingen venner har der har børn endnu. Så det er altså  bare super dejligt at man så har denne hjemmeside. Ja og så håber jeg at jeg kan blive godt forberedt på livet som kommende mor.

Ja hun er bare for dejlig. Jeg kiggede lige alle billederne igennem, og hun er da bare alt for fantastisk ..  Dejlig trold du har fået dig..

Lidt sjovt med med faren hehe. Og jeg vil sige at det måske er godt han er med på lidt sjov Nogen ting håber jeg altså også vores datter kommer til at ligne mig med griner...

Anmeld

7. februar 2010

Gittemor09

marikka skriver:

Ja, jeg er også vildt glad for siden, da jeg venter barn for første gang, er ung og ja du ved, der er mange spørgsmål man ikke lige ved hvor man skal få dem stillet henne ellers, da jeg heller ingen venner har der har børn endnu. Så det er altså  bare super dejligt at man så har denne hjemmeside. Ja og så håber jeg at jeg kan blive godt forberedt på livet som kommende mor.

Ja hun er bare for dejlig. Jeg kiggede lige alle billederne igennem, og hun er da bare alt for fantastisk ..  Dejlig trold du har fået dig..

Lidt sjovt med med faren hehe. Og jeg vil sige at det måske er godt han er med på lidt sjov Nogen ting håber jeg altså også vores datter kommer til at ligne mig med griner...

ja, det har jeg nemlig også brugt siden meget tid... men har to søskende som også har børn, som har fortalt mig en masse (den ene venter lige nu på veer igen, hendes vand gik kl. 19,00) og så har min mor fortalt mig en masse... men synes bare ikke det er det samme som herinde hvor man snakker om tingene...!!

org det er altså super sødt sagt... ved slet ikke hvad jeg skal sige til det andet end jeg takker med kyshånd... uhh tror vidst der kom en lille tåre der...!!

ja, faren finder sig i hvad som helst.. og min mor holder jo af ham, og det ved han.. derfor han griner med og ved det er for sjov...

tror faktisk vi er løbet lidt af sporet her... hihihi

Anmeld

8. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Synes Karla Sofie lyder helt vildt sødt!

Anmeld

8. februar 2010

Bare mig..

Gittemor09 skriver:

ja, det har jeg nemlig også brugt siden meget tid... men har to søskende som også har børn, som har fortalt mig en masse (den ene venter lige nu på veer igen, hendes vand gik kl. 19,00) og så har min mor fortalt mig en masse... men synes bare ikke det er det samme som herinde hvor man snakker om tingene...!!

org det er altså super sødt sagt... ved slet ikke hvad jeg skal sige til det andet end jeg takker med kyshånd... uhh tror vidst der kom en lille tåre der...!!

ja, faren finder sig i hvad som helst.. og min mor holder jo af ham, og det ved han.. derfor han griner med og ved det er for sjov...

tror faktisk vi er løbet lidt af sporet her... hihihi

Ej hvor er det dog spændende med din søster. Mon hun har født nu?

Ja jeg elsker også bare siden til det her. det er den super skøn til..

Det lidt sjovt med din kæreste (mand?)og hvis han tager det med et smil, hehe..

Anmeld

8. februar 2010

Bare mig..

Alexis skriver:

Synes Karla Sofie lyder helt vildt sødt!

Ja jeg synes egentlig også det var ret sødt. Jeg havde ikke sat det sammen før hende den anden sagde det, og jeg er faktisk helt vild med det

Anmeld

8. februar 2010

LinLin

marikka skriver:

- ja og så er det jo det med hvilken type person man forbinder navnet med. Blandt andet forbinder jeg Sofie med en lille lyshåret stille pige. og jeg er helt overbevist om at vi får en mørkhåret eftersom jeg er mørk og kæresten er leverpostegfarvet ?

- lidt sjovt du forbinder det med en stille pige! Alle de Sofie'er jeg kender/har kendt har været nogle med meget gang i og godt temperament

Anmeld

8. februar 2010

Bare mig..

Mor til David skriver:

- lidt sjovt du forbinder det med en stille pige! Alle de Sofie'er jeg kender/har kendt har været nogle med meget gang i og godt temperament

Okay, det er lidt sjovt, hvordan man forbinder et navn med en bestemt måde at være på Jeg kunne bare slet ikke forestille mig at min datter skulle hedde det. - I hvertfald ikke et navn der skal stå selv. Men må nok give mig overfor kæresten, for han er solgt!! Men det bliver sat sammen med noget andet i hvertfald

Anmeld

8. februar 2010

CS

Jeg har lagt en stemme på Karla, synes det er så skøøøøøøøøøønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.