marikka skriver:
Ja, jeg er også vildt glad for siden, da jeg venter barn for første gang, er ung og ja du ved, der er mange spørgsmål man ikke lige ved hvor man skal få dem stillet henne ellers, da jeg heller ingen venner har der har børn endnu. Så det er altså bare super dejligt at man så har denne hjemmeside. Ja og så håber jeg at jeg kan blive godt forberedt på livet som kommende mor. 
Ja hun er bare for dejlig. Jeg kiggede lige alle billederne igennem, og hun er da bare alt for fantastisk ..
Dejlig trold du har fået dig..
Lidt sjovt med med faren hehe. Og jeg vil sige at det måske er godt han er med på lidt sjov
Nogen ting håber jeg altså også vores datter kommer til at ligne mig med
griner... 
ja, det har jeg nemlig også brugt siden meget tid... men har to søskende som også har børn, som har fortalt mig en masse (den ene venter lige nu på veer igen, hendes vand gik kl. 19,00) og så har min mor fortalt mig en masse... men synes bare ikke det er det samme som herinde hvor man snakker om tingene...!!
org det er altså super sødt sagt... ved slet ikke hvad jeg skal sige til det andet end jeg takker med kyshånd... uhh tror vidst der kom en lille tåre der...!!
ja, faren finder sig i hvad som helst.. og min mor holder jo af ham, og det ved han.. derfor han griner med og ved det er for sjov...
tror faktisk vi er løbet lidt af sporet her... hihihi
Anmeld