afstemning: hvad er pænest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

grinbidderen

marikka skriver:

Ja kalde to navne er en mulighed, men kalder man hende så begge navnene, eller skal det kun være det ene hun bliver kaldt?  

Det er faktisk et stort dilemma med de satanste navne

jeg har stemt blankt.. da jeg både kan lide karla og thea og alma..

men jeg syntes faktisk at det lyder vild godt med 2 navne så som karla sofie både som karla-sofie eller karla som navn og sofie som mellem navn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Bare mig..

grinbidderen skriver:

jeg har stemt blankt.. da jeg både kan lide karla og thea og alma..

men jeg syntes faktisk at det lyder vild godt med 2 navne så som karla sofie både som karla-sofie eller karla som navn og sofie som mellem navn..

ja jeg sad faktisk lige og satte de to navne sammen, og synes egentlig det lød meget godt   den havde jeg ikke lige prøvet, men jeg siger det da lige vidre

Anmeld

7. februar 2010

Gittemor09

marikka skriver:

- ja og så er det jo det med hvilken type person man forbinder navnet med. Blandt andet forbinder jeg Sofie med en lille lyshåret stille pige. og jeg er helt overbevist om at vi får en mørkhåret eftersom jeg er mørk og kæresten er leverpostegfarvet ? og så er vi altså bare heller ikke særlig stille i min familie, og meget dominerende er kvinderne i familien. hmm

Men kæresten er helt overbevist om det er en lille sofie der er i maven

min datter hedder som sagt sofie...

hun er indtil videre mørkhåret med blå-grønne øjne..!!

jeg er selv stille af sind, og er overbevist om at hun får mit sind

Anmeld

7. februar 2010

Bare mig..

Gittemor09 skriver:

min datter hedder som sagt sofie...

hun er indtil videre mørkhåret med blå-grønne øjne..!!

jeg er selv stille af sind, og er overbevist om at hun får mit sind

ja se, der passede det med at være stille Jeg er nærmest overbevist om at vores ikke bliver stille. For sådan er hverken mig eller faren. Hun kan selvfølgelig overraske

Anmeld

7. februar 2010

Gittemor09

marikka skriver:

ja se, der passede det med at være stille Jeg er nærmest overbevist om at vores ikke bliver stille. For sådan er hverken mig eller faren. Hun kan selvfølgelig overraske

hehe ja, lige præcis.. og nu jeg tænker mig om.. så dem jeg kender der hedder sofie er også stille af sind..!!

så måske jeres ikke vil leve op til navnet... Gggg

Anmeld

7. februar 2010

Bare mig..

Gittemor09 skriver:

hehe ja, lige præcis.. og nu jeg tænker mig om.. så dem jeg kender der hedder sofie er også stille af sind..!!

så måske jeres ikke vil leve op til navnet... Gggg

Ja det er altså lidt underligt med de navne der Hvordan de bare så tit passer sammen med et eller andet Men ikke at jeg ikke er vild med navnet, men det passer lige som bare ikke på et barn til os.Hvis du forstår - og hvis du spørg mig, men hvis du spørg faren så er det bestemt ikke rigtigt det jeg siger

Anmeld

7. februar 2010

Gittemor09

marikka skriver:

Ja det er altså lidt underligt med de navne der Hvordan de bare så tit passer sammen med et eller andet Men ikke at jeg ikke er vild med navnet, men det passer lige som bare ikke på et barn til os.Hvis du forstår - og hvis du spørg mig, men hvis du spørg faren så er det bestemt ikke rigtigt det jeg siger

haha nej, det er ikke nemt

men prøv det råd jeg kom med tidligere..

hundeøjne, og gaven (det han har ønsket sig allermest) det giver pote... jeg fik ihvertfald min vilje..!!

men selvom min datter er stille, kan hun godt være en ballademager.. hun har fundet ud af at man kan række tunge...

Anmeld

7. februar 2010

Bare mig..

Gittemor09 skriver:

haha nej, det er ikke nemt

men prøv det råd jeg kom med tidligere..

hundeøjne, og gaven (det han har ønsket sig allermest) det giver pote... jeg fik ihvertfald min vilje..!!

men selvom min datter er stille, kan hun godt være en ballademager.. hun har fundet ud af at man kan række tunge...

Jeg skal lige finde ud af hvad han ønsker sig aller mest Han har lige selv købt de to ting han ønskede sig mest, så nu må jeg da lige se hvad jeg finder på.

Godt man har denne hjemmeside, som mændene ikke ved man bruger til sådanne ting her Haha.

Hvor sødt hun har fundet ud af hvordan hendes tunge fungere hehe. jeg kan lige forestille mig det

Anmeld

7. februar 2010

oo

jeg har stemt Ditte - det hedder min ene lillesøster

Anmeld

7. februar 2010

Gittemor09

marikka skriver:

Jeg skal lige finde ud af hvad han ønsker sig aller mest Han har lige selv købt de to ting han ønskede sig mest, så nu må jeg da lige se hvad jeg finder på.

Godt man har denne hjemmeside, som mændene ikke ved man bruger til sådanne ting her Haha.

Hvor sødt hun har fundet ud af hvordan hendes tunge fungere hehe. jeg kan lige forestille mig det

bare kom ind på det midt i en samtale...!!

sådan "skaaat, hvis du kunne vælge en ting på markedet, hvad ønsker du dig så allermest??"

hehe ja, det er rigtig godt... man kan rigtig sno dem

hehe ja, du kan prøve at kigge i mit galleri, der er et billede af hende hvor hun rækker tunge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.