SØGER Tallerken/boghylde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. februar 2010

dorthemus

Mathildesmor skriver:

Jeg skriver lige i tråden under alle omstændigheder

Der er jo ingen grund til at vi begge render forgæves i Føtex, hvis de slet ikke kan fåes der længere

Nej hvor søren da....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Mca<3

Mathildesmor skriver:

Lige præcis - jeg forstår det heller ikke.

Men hun må jo føle det som et personligt angreb - noget ala: "Hvis du synes en vare fra et ryger-hjem lugter, så må jeg jo konkludere at jeg også selv lugter". Måske er det der hun bliver stødt???

Ja måske ,, men tror man skal være ex ryger for at vide hvor voldsomt det kan lugte

Anmeld

8. februar 2010

Mca<3

Enayia skriver:

Jeg gider ikke bruge hele min aften på at diskutere det. Jeg har lagt en mening ud, argumenteret den. Og jeg har smidt et link som kan hjælpe trådstarter evt.

Så gider jeg ikke diskutere det mere. punktum og god aften herfra!

Jamen jeg diskutere da ikke med dig , det sgu da noget underligt noget at begynde at kommentere i en andens indlæg om en tallerken række ,, Så skal du også ind og kommentere på de fleste annoncer på trendsale hvor folk skriver fra ikke ryger hjem

Anmeld

8. februar 2010

Enayia

Mammi ,,, skriver:

Ja måske ,, men tror man skal være ex ryger for at vide hvor voldsomt det kan lugte

Det var da utroligt den fortsætter  Mens man sover. Så nu både lugter og ryger jeg? Ja okay!

Så er det vidst nok debat for denne gang

Anmeld

8. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Enayia skriver:

Det var da utroligt den fortsætter  Mens man sover. Så nu både lugter og ryger jeg? Ja okay!

Jeg forstår simpelthen ikke at du gider bruge din tid på det her! Jeg har sagt én gang at jeg synes vi skal slutte her, og det holder jeg fast i. Såfremt du kun er ude på at diskutere, så forlad venligst denne tråd.

Anmeld

8. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

dorthemus skriver:

Nej hvor søren da....

Så er jeg kommet hjem efter en tur både i føtex, Bilka og Idemøbler.

Jeg fandt desværre ingen tallerkenrække i hverken føtex eller bilka, men Idemøbler tilgengæld - de havde en fin én i hvid med 3 rækker til kun 259.- 

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om, du er ude efter en i "gammel stil"?

Anmeld

8. februar 2010

Mca<3

Enayia skriver:

Christ altså , er det her din tråd ??

Anmeld

8. februar 2010

dorthemus

Mathildesmor skriver:

Så er jeg kommet hjem efter en tur både i føtex, Bilka og Idemøbler.

Jeg fandt desværre ingen tallerkenrække i hverken føtex eller bilka, men Idemøbler tilgengæld - de havde en fin én i hvid med 3 rækker til kun 259.- 

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om, du er ude efter en i "gammel stil"?

Nej helst ikke....så skal den jo males Tak for svar!

Anmeld

8. februar 2010

dorthemus

Mathildesmor skriver:

Jeg forstår simpelthen ikke at du gider bruge din tid på det her! Jeg har sagt én gang at jeg synes vi skal slutte her, og det holder jeg fast i. Såfremt du kun er ude på at diskutere, så forlad venligst denne tråd.

Så har jeg været i Idé Møbler og købe boghylden/tallerkenrækken....skønt  Tak for tippet!

Anmeld

8. februar 2010

Ranarupta

Hej Mathildesmor og Dorthe, 

I kan da ikke bare købe sådan noget uden at lægge billeder ind!! Vil så gerne se *tigge tigge* 

Kram, Karina 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.