SØGER Tallerken/boghylde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. februar 2010

LinLin

Enayia skriver:

Hvad har varen at gør med om folk ryger? Og hvis den ligger i en indpakning? Der kan da ikke komme røg "ind i varen"

Det forstår jeg simpelhen ikke!

Lugten kan da godt trænge igennem!  I øvrigt er det vel ok at have kriterier for det man gerne vil købe!?! Måske går man så glip af nogle gode ting, men hvis det er noget andet man vil have...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Enayia

Mor til David skriver:

Lugten kan da godt trænge igennem!  I øvrigt er det vel ok at have kriterier for det man gerne vil købe!?! Måske går man så glip af nogle gode ting, men hvis det er noget andet man vil have...

Det har jeg nu aldrig hørt at den kan! Især ikke hvis varen kommer fra et opbevarings-sted! Hvor der ikke ryges.

Ja selfølgelig må man da have kriterier, men det kan man vel også have et synspunkt eller en mening til.

Ja vil nok sige man går glip af nogle gode ting!

Anmeld

7. februar 2010

mor2piger

bilka har dem også tit til ingen penge

Anmeld

7. februar 2010

dorthemus

mor2piger skriver:

bilka har dem også tit til ingen penge

Er det rigtigt? Er helt overrasket..troede jeg skulle støve rundt på diverse lommemarkeder efter én....ved du om de har dem fast eller kun engang imellem?

Anmeld

7. februar 2010

Enayia

Her er nogle til 100kr, men de er ikke så store, dog også i pink.

http://www.ml-dk.dk/product.asp?product=193

Anmeld

7. februar 2010

mor2piger

Er det rigtigt? Er helt overrasket..troede jeg skulle støve rundt på diverse lommemarkeder efter én....ved du om de har dem fast eller kun engang imellem?

jeg ved faktisk ikke om det en de har hele tiden, men jeg har set dem en del gange i den i hundige

jeg købte selv to sidst jeg var der, mener de kostede 80 kr, godt nok "kun" i hvid men ganske sød og stor.

den ene er stadig ikke pakket ud endnu, men jeg satser på min lille pige skal ha den op og hænge på et tidspunkt

ellers kan man nok ringe til dem inden man tager turen

håer du finder en :-D

Anmeld

7. februar 2010

dorthemus

mor2piger skriver:

jeg ved faktisk ikke om det en de har hele tiden, men jeg har set dem en del gange i den i hundige

jeg købte selv to sidst jeg var der, mener de kostede 80 kr, godt nok "kun" i hvid men ganske sød og stor.

den ene er stadig ikke pakket ud endnu, men jeg satser på min lille pige skal ha den op og hænge på et tidspunkt

ellers kan man nok ringe til dem inden man tager turen

håer du finder en :-D

Tak det vil jeg gøre

(jeg elsker altså bare de der nye smiley´er)

Anmeld

7. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Enayia skriver:

Hvis nogle lå inde med en, ganske velholdt, i ny-indpakning, eller lå i en garage/opbevaringsrum  så ville det ikke være fint nok hvis det kom fra et hjem hvor nogle mennesker røg?

Du må meget undskylde, men jeg kunne ikke lade være med at blive en smule stødt af den bemærkning!

Jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor du bliver stødt over det!

For mig personligt betyder det rigtig meget - specielt når jeg køber brugt, at tingene kommer fra ikke-ryger hjem, da jeg har en sart næse og for at sige det lige ud - synes at røg lugter ulækkert og grimt. Thats it. Jeg ser ingen grund til at det skal pakkes ind, når det nu engang er sådan jeg har det med røglugt.

Anmeld

7. februar 2010

Enayia skriver:

Det har jeg nu aldrig hørt at den kan! Især ikke hvis varen kommer fra et opbevarings-sted! Hvor der ikke ryges.

Ja selfølgelig må man da have kriterier, men det kan man vel også have et synspunkt eller en mening til.

Ja vil nok sige man går glip af nogle gode ting!

Du må gerne have et synspunkt eller en mening, men det var ikke det jeg søgte i denne tråd - blot en tallerkenrække fra et ikke-ryger hjem

Anmeld

7. februar 2010

Tjuhl skriver:

man kan som regel få dem i føtex i hvid til 100 kr

Tak for tippet - det vidste jeg slet ik. Må lige en tur i Føtex at lure imorgen så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.