kan man udtale dette navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

MorTilSnartFire <3

gabriellasmor skriver:

tak skal i have.

jeg hedder Sabina, hvilket jeg syntes er lige ud af landevejen. men halvdelen af alle kalder mig Sabrina. selv min svigerfar igennem 6 år 

og min kærestes navn staver alle med C selvom det er med K. så det er vel svært at undgå der skal være nogle ting galt tænker jeg?

min kæreste mener navnet Tess er bedre  den har jeg liiidt svært ved.

Må lige smile lidt her Jeg hedder Sabrina og er altid blevet kaldt Sabina Hihi ..

Jeg synes Penelope er et smukt smukt navn Og kan sagtens udtale det, trods jeg er en sprogspasser uden lige

Og ihhhh, elsker navnet Gabriella (Hvis vi havde ventet os en pige, havde det helt sikkert blevet Gabriella )

Knus Sabrina/Sabina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Dansker i England

Mor til David skriver:

På dansk er det PeneLOpe - hvor det på engelsk er PeNElope (ikke?) ... (giver det mening?)

ok tak Jeg synes dog, det lyder sødere på engelsk, men det kan godt være fordi jeg er så vant til kun at tale og høre engelsk

Anmeld

7. februar 2010

LinLin

Dansker i England skriver:

ok tak Jeg synes dog, det lyder sødere på engelsk, men det kan godt være fordi jeg er så vant til kun at tale og høre engelsk

Det lyder, efter min mening, meget hårdt på dansk... Ville ikke selv kalde mit barn det, men hver sin smag

Anmeld

7. februar 2010

Dansker i England

Mor til David skriver:

Det lyder, efter min mening, meget hårdt på dansk... Ville ikke selv kalde mit barn det, men hver sin smag

Jeg synes nu navnet er sødt - men kun på engelsk

Anmeld

7. februar 2010

BinaMor

Dansker i England skriver:

Jeg synes nu navnet er sødt - men kun på engelsk

altså udtalt

PeNEloPI ?

Anmeld

7. februar 2010

BinaMor

Må lige smile lidt her Jeg hedder Sabrina og er altid blevet kaldt Sabina Hihi ..

Jeg synes Penelope er et smukt smukt navn Og kan sagtens udtale det, trods jeg er en sprogspasser uden lige

Og ihhhh, elsker navnet Gabriella (Hvis vi havde ventet os en pige, havde det helt sikkert blevet Gabriella )

Knus Sabrina/Sabina

haha. okay det må jeg nok sige. jeg troede det var fordi de fleste hed Sabrina at de forvekslede mit.

har du så ikke også hørt denne: nåååå.... så er du nok Sabrina-skolen heks hva? (og så tror folk de er viiildt sjove)

ej hvor sjovt med Gabriella. kender ikke mange der vil kalde deres børn det. desværre..

Anmeld

7. februar 2010

MorTilSnartFire <3

gabriellasmor skriver:

haha. okay det må jeg nok sige. jeg troede det var fordi de fleste hed Sabrina at de forvekslede mit.

har du så ikke også hørt denne: nåååå.... så er du nok Sabrina-skolen heks hva? (og så tror folk de er viiildt sjove)

ej hvor sjovt med Gabriella. kender ikke mange der vil kalde deres børn det. desværre..

JO og hvor er det da bare sjovt, hva? Den var sjov de første par gange, men efter 1000 gange er det sgu ved at være nok! hehe

Ejiii, jeg synes det er det smukkeste navn >>EVER<<

Anmeld

8. februar 2010

minmau

Det synes jeg godt man kan, og synes faktisk også det er meget pænere udtalt på dansk end på engelsk

Anmeld

9. februar 2010

BinaMor

minmau skriver:

Det synes jeg godt man kan, og synes faktisk også det er meget pænere udtalt på dansk end på engelsk

ih hvor godt. tror efterhånden bettepigens navn er fundet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.