Lign en million - festkjoler sælges billigt (små størrelser)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.699 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. februar 2010

lisbethita

LIGN EN MILLION.....

- FLOTTE OG BILLIGE DESIGNKJOLER SÆLGES!!

Bare fordi man enten er blevet mor eller skal til og blive det, så kan man stadigt godt ligne en million :-) Her kan du købe 3 flotte designkjoler billigt - desværre kun i små størrelser :-)

1) GULDKJOLE: 1 stk. STR 34 - NYPRIS 1.500 kr. (ALDRIG BRUGT + med prismærke på) - Sælges for KUN 600 kr.

2) SORT KJOLE: 2 stk på lager: STR 34 og STR 36. NYPRIS - 1.500 kr (Aldrig brugt) -  Sælges for KUN 500 kr. stk.

JEG BETALER FRAGTEN

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

lisbethita

Alle tre kjoler er af mærkerne Gestuz :-)

Anmeld

6. februar 2010

otlitrom

Årh, den med guld ville jeg ææælske.. Men har vist ikke været str. 34 siden jeg var 9 Den er ellers ganske fantastisk!!

Håber du får det solgt!

Anmeld

6. februar 2010

lisbethita

kitty skriver:

Årh, den med guld ville jeg ææælske.. Men har vist ikke været str. 34 siden jeg var 9 Den er ellers ganske fantastisk!!

Håber du får det solgt!

Jaaaaa....og ved du  hvad?? Jeg ville ELSKE, at jeg selv kunne passe den. Den er bare Så flot... Jeg troede, at jeg ville komme til at passe den selv, men så tog jeg på i vægt... :-( Og bagefter blev jeg gravid oveni, så det er totalt nedtur. Øv!!

Så nu tænkte jeg, at det var med at sælge dem alle tre, selvom jeg taber mega mange penge på det, så håber jeg en anden vil kunne komme til at ligne en million i en af dem :-)

Tak fordi du skrev :-) KH Lisbeth

Anmeld

6. februar 2010

lisbethita

PRISERNE ER INKLUSIV FRAGT :-)

Anmeld

6. februar 2010

lisbethita

kitty skriver:

Håber du får det solgt!

Sidste chance :-)

Anmeld

6. februar 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Sidste chance :-)

Jamen så kan jeg købe en til hvert lår.. Så kan jeg købe et Isabella fortelt til resten..

Ej pjat.. Jeg ville skulle tabe det halve af min kropsvægt for at komme ned i den.. Men smuk er den!

Anmeld

6. februar 2010

lisbethita

DE 3 kjoler er stadigt til salg!!! ANYONE?? De er netop sat ned i dag fra 800 til henholdsvis 600 og 500 her på baby.dk :-) DET ER ALTSÅ ET KUP!!!!

Anmeld

7. februar 2010

lisbethita

Jeg fik forespørgsel på de andre ting jeg havde til salg, hvilket mærke det er. Dette er altså Gestuz alle tre og jeg har to af den sorte i to forskellige størrelser!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.