Lækre kornvarmepuder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
936 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. februar 2010

propogberta

Hej

Lækre ledningsfri varmepuder til at varme i microovnen. Den er god til ondt i fx. nakken da den kan ligge om nakken som et halstørklæde eller ved ondt i maven. Men det er også super dejligt at have den med ind i fodenden af sengen på en kold vinterdag eller som opvarmning af en kold barnevogn!! Og ikke mindst er den intet mindre end uundværlig når mælken løber til!
Varmepuden måler 15cm*80cm og der er ca. 1200 gram fyld i fordelt i 4 "rum". Fyldet består af hele hvedekerner og med mulighed for at få lavendel i. Lavendel har en afslappende virkning som er rigtig god hvis man fx. er stresset. Varm varmepuden i microovnen i 2-4 min. og så holder den varmen i ca. 45 min.
Som alternativ kan puden puttes i fryseren i ca. 20 min. og så er den fantastisk til fx. hovedpine og hævede fødder og ben.
Der er flere forskellige muligheder for at få den kombination der passer lige til dig. De kan fåes i stortset alle farver.
Priser på alm. størrelse:

Jeg laver nu også varmepuderne i mindre størrelse da der er flere der har ønsket en til børn (og mine egne 3 unger har selvfølgelig også fået en ).
Målene på den er 15*55cm og der er ca. 600 gram fyld i fordelt i 4 "rum".

Hvis du har ønsker om andre mål på varmepuder så skriv hvad du ku tænke dig så ska jeg finde en pris.

Se på hjemmesiden www.DaPe-Design.dk for priser og mere info.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

propogberta

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.