Hjælp fra jer med børn eller søskende mellem 10-18år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Sakris

mafalck skriver:

Det lyder som et godt projekt... desværre bor mine brødre ikke fast hjemme ved min mor og stedfar, så de har et dele værelse som min mor har lavet til dem, jeg kan godt tage et billede til dig af det, men ved ikke om det dur?

værelset er ca 10kvm og de er 14 og 17år

Ja det kan vi også bruge... På det område har vi ingen begrænsninger i det materiale vi søger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Sakris

LineD skriver:

Jeg vil da gerne hjælpe, men ved ikke om det er relevant

Har masser af billeder fra mit eget teenage værelse (det er trods alt ikke mange år siden) og både jegselv og forældrene kan tydeligt huske hvor vigtigt det var for mig at indrette og sætte i stand næsten hver anden uge

Trods det jeg kun havde små 7-8 kvm

Ja det kunne faktisk være lidt sjovt at få med ind. Alle de undersøgelser vi har er fra 2006, så hvis det er fra deromkring eller senere kan det også bruges.

Anmeld

10. februar 2010

mafalck

Sakris skriver:

Ja det kan vi også bruge... På det område har vi ingen begrænsninger i det materiale vi søger!

Så får jeg lige taget et par billeder af det... er nemlig hjemme...

Malene 39+4

Anmeld

11. februar 2010

LinLin

Jeg har en lillebror på 19 - kan han "bruges"?

Anmeld

11. februar 2010

Sakris

Mor til David skriver:

Jeg har en lillebror på 19 - kan han "bruges"?

Ja det kan vi også. I realiteten søger vi værelser fra 10-25 år blandt hjemmeboende og kollegieværelser, for at kunne se udviklingen. Selve projektets output vil dog hovedsagelig omhandle de 13-18 årige 

Anmeld

12. februar 2010

Sakris

mafalck skriver:

Så får jeg lige taget et par billeder af det... er nemlig hjemme...

Malene 39+4

Tusind tak for billederne. De kan sagtens bruge!

Anmeld

12. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Er du stadig interresseret? så har jeg en søster på 13 og en bror på 16, så kan hurtigt fikse værelses billede

Anmeld

12. februar 2010

Sakris

Astrids-mor skriver:

Er du stadig interresseret? så har jeg en søster på 13 og en bror på 16, så kan hurtigt fikse værelses billede

Ja det er jeg... Kan bruge lige så mange som jeg kan komme i nærheden af... Jo flere, jo større overblik!

Anmeld

23. februar 2010

Sakris

Er stadig interesseret i billeder. Aller helst inden 1. marts!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.