Hjælp fra jer med børn eller søskende mellem 10-18år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.551 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. februar 2010

Sakris

Jeg er igang med at skrive afgangsprojekt. Og skal her analysere teenageres adfærd samt deres private rums betydning for deres teenage år. Jeg vil se om der er en sammenhæng i hvorledes unge indretter sig, og om man kan finde en fælles retningsindikator for deres brug af værelset. Jeg har fundet en række forskellige analyser om emnet, der netop beskriver vigtigheden i at de samtidig med at de får mere fritid også får brug for det private rum.

I forbindelse med projektet kunne jeg godt bruge billeder af teenage værelser, for at se hvordan de har indrettet sig. Samt oplysning om køn, alder, by og evt værelsets m2 størrelse.

Alle oplysninger vil holdes anonyme og billederne vil kun blive tilgængelige for projektgruppen, vejleder og censor!

Billeder kan sendes til;

afgangsprojekt2010@gmail.com

Håber der er nogen der har lyst til og kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Sakris

op op

Anmeld

7. februar 2010

Sakris

Er der ingen der kunne have lyst til at hjælpe?

Anmeld

7. februar 2010

anna-jonas

Jo, da................tager lige et par billeder i morgen af sønnemandens værelse, hvis altså jeg kan få døren op.*G*

Anmeld

7. februar 2010

Sakris

Det ville være super fedt...

Tusind tak

Anmeld

9. februar 2010

Sakris

Endu engang tak for hjælpen!

Jeg kunne stadig også godt bruge jeres andres hjælp!

Anmeld

9. februar 2010

Snupti

Skal da lige se om jeg kan huske at tage nogle billeder i morgen af datterens værelse, gør det smug, ellers har jeg vist bare en muggen teenager

Anmeld

10. februar 2010

Sakris

Tusind tak... Det ville være fedt!

Anmeld

10. februar 2010

mafalck

Det lyder som et godt projekt... desværre bor mine brødre ikke fast hjemme ved min mor og stedfar, så de har et dele værelse som min mor har lavet til dem, jeg kan godt tage et billede til dig af det, men ved ikke om det dur?

værelset er ca 10kvm og de er 14 og 17år

Anmeld

10. februar 2010

LineD

Jeg vil da gerne hjælpe, men ved ikke om det er relevant :)

Har masser af billeder fra mit eget teenage værelse (det er trods alt ikke mange år siden) og både jegselv og forældrene kan tydeligt huske hvor vigtigt det var for mig at indrette og sætte i stand næsten hver anden uge :P :)

Trods det jeg kun havde små 7-8 kvm :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.