Børneværelser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. maj 2008

Plysbjørnen

Ja det kan godt være at det er et lidt underligt spørgsmål, men hvad har i af møbler på jeres baby/børneværelser? På Laura's er der hendes seng, en reol med hendes tøj i kasser og ja en lænestol til mor om natten (ja Laura vågner stadig 2-4 gange om natten)... Synes der mangler et eller andet, skal siges at jeg har bøffet min far for et lille firkantet bord fra dengang jeg var barn, som skal males og derind... Hendes værelse er ikke så stort 2½ *2½ meter maks og så med skrå væg... Please kom med nogen gode råd... Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 18+1 Ps. Ligger lige nogen billeder ind i kan se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2008

ka li ja

uha ved sørme ikke hvad der mangler....
på arthurs værelse er:
hans seng!

og så er der også skroget fra vores dobbeltseng(madrasserne sover vi på i et andet rum

og der er også et fjernsyn, hvis han skulle få lyst til at se det( nej ok det er nok mest et opmagasinerings rum)

han bruger det kun til at sove på, det er jo ikke vigtigt for en dreng på hans alder at ha hans eget værelse til andet. man kan jo ligesom ikke be ham om at skruppe der ind hvis han blir træls at høre på lol!!

ikke meget hjælp fra mig8D

Anmeld

14. maj 2008

Loggidut

Tif har:

1 seng
1 skab til tøj
en lille reol til musikudstyr
et puslebord med lille hylde over
en sækkestol
og to reolkasser som hænger på væggen
så har hun en lille trækasse på hjul som vi bruger til legetøj...hmmm

og et spejl!

ellers er der en hanger til bamser, og så ikke mere.

mich har dog lavet en holder bag døren til det keyboard hun fik af hendes bror...ellers er der ikke en pind derinde

var det nogen hjælp?

Anmeld

14. maj 2008

Anja

Hmmm ....

På Elias´ værelse er hans seng, en reol med legetøj, en skabsvæg (indbyggede skabe) et lille bord (uden stole) og en bogreol af den slags, der ligner en tallerkenrække.

På Jonas´ værelse er stort set det samme, men han har så også et lærrede 1 gange 1 meter som han selv maler på, sætter tegninger, billeder og klistermærker på .... hans egen vægdekoration :)

Anmeld

14. maj 2008

Lise

På Simons værelse (som er ca. 4*2 meter) er der hans seng, en reol med bøger og andet gøgl, puslebord samt en stol som vi sidder og giver ham flaske i. Derudover er der også et gammelt skab som stod der da vi flyttede ind - der er lidt rod indeni.

Håber han får et lille bord og to stole i fødselsdagsgave, og så kan det stå der hvor stolen står nu (regner med at droppe flaskerne indenfor et par mdr)

Anmeld

14. maj 2008

Nadi

På Oliver's værelse er der en trammeseng, en gyngestol, et puslebord og så et indbyggetskab. Jeg regner med snart at få en reol til "pynte" ting, men skal lige af med de 7 kasser tøj jeg har som han ikke kan passe mere før der er plads! Der er ikke plads til mere inde på Ollie's værelse, men synes egentlig heller ikke der er behov for mere. Så det passer jo fint nok ;) Men når han bliver større og vi forhåbentlig bor i noget andet, så skal han også have sådan et lille bord og nogle stole. -Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.