du skal da bare give ham, når han er sulten 
philip lå også rigtig meget til i starten, han er nu 9 uger, og siger selv fra nu og har gjort i 14 dage, ellers kunne han ligge der op til 15 gange i døgnet, han tog så små portioner, men brugte mig samtidig med som sut, fordi han ikke ville have den, det vil han nu engang imellem. ammer ham mellem 8-10 gange i døgnet nu.
men åh hvor er det bare træls ens mor mormor osv skal komme og sige du skal strække dit barn, han snyder dig osv men NEJ et barn i den alder snyder IKKE sin mor ved de vil ligge så mange gange.
for det første nu større de bliver nu mere kræver de, og skal derved have produktionen op, de kræver kærlighed og trykhed, det får de ved, at ligge ved mors bryst og mærke hende.
så for guds skyld følg dit hjerte og hvad du føler der er bedst for dig og din søn, og lad vær med,, at høre på, at du skal strække dit barn, eller hvis du på et tidspunkt høre, ligger han ikke lige lovligt meget til.
min amning var ved, at gå i stå for mig pga der var familie der hele tiden kom med stik piller, som gjorde mig usikker, men var heldigvis så stædig, jeg til sidst bad dem tie og blande sig uden om.
du gør det helt rigtige 
christina
Anmeld