Privat pasning - spørgsmål!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2010

Honningblomst

FrkT skriver:

Jeg går ud fra det du snakker om er den såkaldte Fritvalgsordning, er det ikke den??

For så SKAL hun stå som børnepasser for at du kan få udbetalt pengene fra kommunen. Og JA, så kommer det til at have betydning for din svigermors understøttelse, for så er hun i arbejde, og kan dermed ikke få understøttelse (lige gyldigt om hun så tjener 3000 eller 8000). Så for hendes skyld ville jeg nok ikke vælge at det var hende der skulle passe ham.

Men har jeg forstået det rigtigt, VIL hun gerne passe ham uden at få betaling for det? For kunne hun så bare ikke det? - altså du får ikke tilskud, men skal heller ikke betale noget. Ved ikke om der er nogle regler med det...?

Det må man godt... det gør de fleste mere eller mindre og personligt tror jeg man skal være varsom med penge mellem familiemedlemmer og mon ikke de fleste bedster vil elske at passe sådan en lille trold..

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

FrkT

Eva skriver:

Det må man godt... det gør de fleste mere eller mindre og personligt tror jeg man skal være varsom med penge mellem familiemedlemmer og mon ikke de fleste bedster vil elske at passe sådan en lille trold..

Knus Eva

Helt bestemt.

Så synes jeg da trådstarter skal følge vores forslag  Det er jo ligesom en Win/Win Situation

Anmeld

5. februar 2010

Honningblomst

FrkT skriver:

Helt bestemt.

Så synes jeg da trådstarter skal følge vores forslag  Det er jo ligesom en Win/Win Situation

Præcis...og så tæt på som muligt en afstatning for moar med tryghed og kærlighed og fuld opmærksomhed...sådan et år feks med mormor/farmor er da ren luksus og fylden op af alle gode ting i den lille børnerygsæk..

Anmeld

5. februar 2010

Halbschön

Helt korrekt hun vil ikke ha penge for det! Det hun sagde var, at hvis vi nu kunne få tilskuddet, så kunne vi bruge det som en slags opsparing til når vi fik en dp-plads

Så hvis det kommer til at påvirke hendes understøttelse, jamen så klarer vi det selv uden kommunens indblanden Men hvis det nu ikke påvirkede hendes understøttelse, så kunne man jo ligeså godt tage tilskudet med, nu når det var muligt at få det!

Anmeld

5. februar 2010

Honningblomst

Renée88 skriver:

Helt korrekt hun vil ikke ha penge for det! Det hun sagde var, at hvis vi nu kunne få tilskuddet, så kunne vi bruge det som en slags opsparing til når vi fik en dp-plads

Så hvis det kommer til at påvirke hendes understøttelse, jamen så klarer vi det selv uden kommunens indblanden Men hvis det nu ikke påvirkede hendes understøttelse, så kunne man jo ligeså godt tage tilskudet med, nu når det var muligt at få det!

Den går ikke...

Anmeld

5. februar 2010

Halbschön

Eva skriver:

Den går ikke...

Super, det var bare det vi skulle ha på plads

Så håber jeg bare på at der snart er en dp-plads

Anmeld

5. februar 2010

Honningblomst

Renée88 skriver:

Super, det var bare det vi skulle ha på plads

Så håber jeg bare på at der snart er en dp-plads

Hvorfor? tænker bare med sådan en lille str. der er en farmor da uden sammeligning i forhold til anden pasning...

Anmeld

5. februar 2010

Halbschön

Eva skriver:

Hvorfor? tænker bare med sådan en lille str. der er en farmor da uden sammeligning i forhold til anden pasning...

Hun søger arbejde, så det er kun i begrænset arbejde at hun kan passe ham Men krydser fingre for at hun kan ha ham længe

Anmeld

5. februar 2010

Honningblomst

Renée88 skriver:

Hun søger arbejde, så det er kun i begrænset arbejde at hun kan passe ham Men krydser fingre for at hun kan ha ham længe

Åh ja..lad os håbe det.. super med en farmor der kan hjælpe..

Anmeld

5. februar 2010

Halbschön

Eva skriver:

Åh ja..lad os håbe det.. super med en farmor der kan hjælpe..

Ja det er bare rigtig lækkert, jeg nyder det virkelig også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.