MorpåSjælland skriver:
Jeg har da aldrig tænkt over at hvis der er nogen der hjælper en mht pasning at de så skal have løn. Da jeg startede op i skolen passede Mathias' søster også Yazmin en hel måned uden at få løn..
Altså.. Det der er , er at jeg IKKE kan få passet Nicolai i dagpleje eller vuggestue, da han er for lille og der ingen ledige pladser er. Derfor tilbyder kommunen en fritvalgsordning, hvor jeg som mor får et tilskud til privat pasning, et fast beløb hver måned, som så sættes ind på min nemkonto. DEN der så skal passe Nicolai skal godkendes af kommunen og skrive under på at vedkommende passer ham. Mig og vedkommende skal så indbyrdes finde ud af hvor meget hun skal ha for at passe Nicolai! Det kan være hele det tilskud jeg får fra kommunen, mere, mindre eller slet ingenting.
Det jeg er i tvivl om, det er om det kommer til at påvirke min svigermors understøttelse hvis hun står på papirerne i kommunen som børnepasser. (Kommunen ved jo ikke om hun får penge af mig eller ikke gør). Så det jeg mangler svar på er:
Påvirker det hendes understøttelse at hun står som børnepasser UDEN at hun får penge for det?? 
Håber det var lidt forståeligt, kan være svært at få formuleret! 
Anmeld