Sp og bare så ked af det............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. maj 2008

Ny mor

Så kom min sp (gammel skræp dame.......) Marius er 77 lang og vejer 10 kg....så langt så godt............han er 10 måneder. Så startede mararidtet ellers :'( :'( :'( - han burde kunne kravle nu, det var ikke normalt han ikke gad bruge sine ben og stå nu. Hvorfor jeg ikke havde gået til svømning med ham, som med Julius. (Noget jeg så gerne ville men af gode grunde ikke kan når jeg har Julius hjemme). Vi skulle barbu, barbu bestille tid hos lægen - det kunne ikke vente til 1-års-undersøgelsen - han skulle til fys og egoterapeut og jeg ved ikke hvad - nå, ja, og til øjenlæge med hans skelen straks (noget hun før har sagt skulle vente til han blev ældre og de kunne gøre noget, hvis det ikke gik i sig selv igen). Jeg har lige ringet grædefærdigt til lægehuset og blev heldigvis beroliget af sekretæren om at det var da en frygtelig sp og mange børn ikke kravlede som 10 måneder etc., etc., men hvor er jeg trist.............:'( Birgitte & sent-udviklede Marius, åbenbart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2008

Lise

Hold da kæft en opsang! :-o Hun har da vist ikke fået noget i lidt for lang tid..

Jamen altså, der er da masser af 10-mdr babyer der ikke kravler. Simon begyndte i sidste uge, så det er da ikke noget han har gjort i vild lang tid... Og svømning, nå ja - det er godt at gå til babysvømning, men det er jo langt fra alle der har tid/lyst/råd/overskud til det; her har jeg været afsted med Simon sølle to gange...

Kan godt forstå at du bliver ked af det - man vil jo bare sine unger det bedste. Men jeg er ret sikker på at du HAR givet Marius det bedste... Det er nemt nok for mig at sige, men synes ikke du skal tage dig så meget af hvad hun har sagt, for du ved jo godt at det ikke har så meget på sig... Jeg tror at Marius er lige nøjagtig som han skal være. Og han skal skam tids nok begynde at kravle mv...

Op med humøret igen - du har to fine drenge :)

Anmeld

14. maj 2008

ka li ja

nej nej nej stride kælling.. hvad fanden sker der da lige for hende..
rolig søde birgitte...
børn udvikler sig forskelligt, og nogle børn kravler slet ikke=aldrig!!
dt skal nu nok gå det hele alligevel:)

hvad kan marius?

her hjemme kan arthur:
kravle(det er næsten lige lært) jeg troede aldrig det skulle komme.
han kan sidde
han kan ikke spise selv
han kan ikke drikke selv
han tuder hver gang han ser hans mor, når hun ikke løfter ham!!
han råber meget højt.

måske kan marius så nogle ting som andre børn ikke kan, og det har været det han har gået op i at lære, i stedet for at lærer at kravle som det første

kan han ikke støtte på begge ben hvis du prøver at få ham til at stå op??

jeg sender lige en kæmpe krammer til dig søde, og håber humøret er bedre nu:)

Anmeld

14. maj 2008

Tikki

Eeejj!! hvor er hun dog en sur gammel heks - helt ærligt! >( Altså der er sgu da flere børn i min familie og vennekreds, der ikke har kravlet, før de var 11-12 måneder og gået langt senere.....nogle har slet ikke kravlet og de fungerer da vældig fint i dag. En talte sågar ikke før han var 3,5 år og han ævler løs i dag, hvor han er 6. Nu må hun da lige stoppe en gang..hun må have haft en meget dårlig dag eller også have glemt, hvornår og hvordan børn udvikler sig.

Åhhh hvor kender jeg godt den følelse og man tager det på sig som mor helt vildt. Jeg forstår godt, hvorfor vi mødre konstant har dårlig samvittighed, for lige meget hvad man gør og hvor meget man står på hænder og fødder, ja, så er der altid nogen, der har en anden mening om, hvad man burde have gjort i stedet. Der vil selvfølgelig altid være nogen, der er uenige, men forskellen med børn er, at folk ikke tøver med at smide det direkte i hovedet på en. Man er aldrig tilstrækkelig som mor og vil altid gøre noget forkert i andres øjne. Det er bare SÅ træls og hårdt.

Jeg er mere end overbevist om, at Marius er en frisk og fantastisk fint fungerende dreng og at det er sundhedsplejersken, der er den rimelige sent-udviklede her.

Kæmpe krammer fra jeanette (H)

Anmeld

14. maj 2008

Loggidut

what?

NEJ NEJ NEJ NYMOR...SÅ STOPPER DEN DA LIGE HER!

det der kan vi vist godt blive enige om er noget sludder...her er jo flere børn som ikke kravler endnu!

og her har ingen babu været, på nogen måder...tror du ikke hun var stresset?

det lyder sådan, må jeg indrømme...

jeg er ikke begymret mere efter jeg hørte der var flere som ikke gad at komme frem i livet...og det syntes jeg heller ikke du skal være...sådan en dum madamme...

stort trøsteknus fra sloggi...som syntes det lyder som noget pjat!

Anmeld

14. maj 2008

ivfmarie

FIS!!

Malte kravler da heller ikke - ikke engang kravlestillign formår han at løfte sig op i!
Jeg spurgte min sp om vi skulle bekymre os, og HVORNÅR vi skulle bekymre os hvis ikke der kom mere udvikling - og hun sagde at vi bare skulle tage det heeeelt roligt og ikke bekymre os overhovedet.
Det er bare fordi vores børn er tilfredse (og måske lidt dovne) de har hvad de har brug for, og har ikke set det som en mulighed at de behøver bevæge sig efter noget.

Slap bare af søde! Marius er helt perfekt som han er!! BASTA

Marie - der syns at du skal fyre den gamle gimpe af en sp!

Anmeld

14. maj 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

FIS!!

Malte kravler da heller ikke - ikke engang kravlestillign formår han at løfte sig op i!
Jeg spurgte min sp om vi skulle bekymre os, og HVORNÅR vi skulle bekymre os hvis ikke der kom mere udvikling - og hun sagde at vi bare skulle tage det heeeelt roligt og ikke bekymre os overhovedet.
Det er bare fordi vores børn er tilfredse (og måske lidt dovne) de har hvad de har brug for, og har ikke set det som en mulighed at de behøver bevæge sig efter noget.

Slap bare af søde! Marius er helt perfekt som han er!! BASTA

Marie - der syns at du skal fyre den gamle gimpe af en sp!

ja eller forære hende en ordenlig neger diller!!!!

Anmeld

14. maj 2008

Tikki

HA HA HA HA 8D

Anmeld

14. maj 2008

Lise

ka li ja skriver:

HAHAHA - Du, Kaluha, er sgu syg i roen :))

Anmeld

14. maj 2008

ka li ja

gu er jeg sgu da ej!!!!!
det er da sikkert det hun trænger til, hun skal fyldes HELT ud......+o(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.