Eeejj!! hvor er hun dog en sur gammel heks - helt ærligt! >( Altså der er sgu da flere børn i min familie og vennekreds, der ikke har kravlet, før de var 11-12 måneder og gået langt senere.....nogle har slet ikke kravlet og de fungerer da vældig fint i dag. En talte sågar ikke før han var 3,5 år og han ævler løs i dag, hvor han er 6. Nu må hun da lige stoppe en gang..hun må have haft en meget dårlig dag eller også have glemt, hvornår og hvordan børn udvikler sig.
Åhhh hvor kender jeg godt den følelse og man tager det på sig som mor helt vildt. Jeg forstår godt, hvorfor vi mødre konstant har dårlig samvittighed, for lige meget hvad man gør og hvor meget man står på hænder og fødder, ja, så er der altid nogen, der har en anden mening om, hvad man burde have gjort i stedet. Der vil selvfølgelig altid være nogen, der er uenige, men forskellen med børn er, at folk ikke tøver med at smide det direkte i hovedet på en. Man er aldrig tilstrækkelig som mor og vil altid gøre noget forkert i andres øjne. Det er bare SÅ træls og hårdt.
Jeg er mere end overbevist om, at Marius er en frisk og fantastisk fint fungerende dreng og at det er sundhedsplejersken, der er den rimelige sent-udviklede her.
Kæmpe krammer fra jeanette (H)
Anmeld