Nu forstår jeg jer virkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. februar 2010

Anonym trådstarter

Hej alle. Jeg har valgt at være ano, da det ikke rager alle nye på baby.dk at det er mig, og jeg er næsten sikker på, I godt ved hvem jeg er.

Jeg vil bare sige, at jeg virkelig forstår jeres reaktioner nu, på det jeg gjorde dengang, efter den tråd Henrik har lukket. Den sag har berørt mig så meget, så jeg endnu engang behøver og sige undskyld til jer, for nu forstår jeg ligepludselig meget bedre hvordan I har haft det.

Jeg kunne måske have valgt og sende en PB til jer hver enkelt istedet for at gå ind i jeres gruppe, men ærligt, så er jeg for doven til og finde ud af hvem, af jer mange medlemmer der var "indblandet" i min sag dengang. Så det er ikke for at blande mig i jeres gruppe endnu engang, ville bare sige undskyld - Igen..

Knus hende, som virkelig forstår jer meget bedre nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

Rasmine

5. februar 2010

Muffinmus

Hmm, okay så. Litd forvirret, men er vist udemærket klar over hvme du er..og det dig jeg tænker på ja, så kan jeg godt forstå du har en MEGET dårlig smag i munden...for det gjorde ondt på alle herinde..eller derinde hvis vi skal være korrekte.

Men godt at vide du så IKKE står bag den nye sag:-)

Anmeld

5. februar 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Hmm, okay så. Litd forvirret, men er vist udemærket klar over hvme du er..og det dig jeg tænker på ja, så kan jeg godt forstå du har en MEGET dårlig smag i munden...for det gjorde ondt på alle herinde..eller derinde hvis vi skal være korrekte.

Men godt at vide du så IKKE står bag den nye sag:-)

Uh nej nej, ikke mig der lavede den historie inde på NB, hvis det er det du tror :) Mig med twinboys hvis du forstår

Anmeld

5. februar 2010

Louise mortil4

5. februar 2010

Muffinmus

Okay, så er jeg lidt mere med:-)

Anmeld

5. februar 2010

birgittemarie

5. februar 2010

Helle30

I det mindste har du haft n... nok til at stå ved det. Det synes jeg er prisværdigt.

- Helle

Anmeld

5. februar 2010

Tynen

Helle30 skriver:

I det mindste har du haft n... nok til at stå ved det. Det synes jeg er prisværdigt.

- Helle

Amen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.