[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Anna-Rosa skriver:[/småt][/f]
Behøves du mon det når hun er så stor? Er hun ikke ved at få så fast føde at det ikke er helt så nødvendigt med flaske?:)
[/citat]
Aner det sgu ikke for at være ærlig. Troede de skulle ha' mme til de blev 1 år, men har som sagt aldrig brugt mme så jeg ved det ikke. Men hvis den flaske hun får ved sengetid kan være med til at hun sover om natten giver jeg den gerne. Emily har jo altid været under på vægtkurven, så selvom hun trives og jeg ikke bør lade mig gå på af det, kan jeg godt mærke at det ligger og lurer.... og er det ikke noget med at hun skal ha' et vist antal ml mme for at få dækket jernbehovet?? hmmm dont know, jeg skal lige ha' læst lidt på det.
AG - mme-nybegynder :D
[/citat]
Så skal hun bare have jerndråber.. Det eneste jeg tænker er, om ikke det er træls, at hun nu skal til at vænnes til en flaske, når hun egentlig, kan spise helt normal føde nu? Kan godt se hvis ikke hun er så stor, men måske er det ikke fordi hun spiser for lidt men fordi hun bare er lille... Så længe hun er aktiv nok? Hvis hun ikke spiser sin aftensmad for tidligt, kunne det være at du kunne nøjes med at give hende lidt mælk af en kop inden hun skal sove? Og så have en kop vand klar til natten, hvis hun vågner...
Anmeld