CPR kontrol/Irl Kontrol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Sara.

Op op op .. efter det nyeste tilfælde af forfalskede profiler idag, kan vi så ikke finde ud af et eller andet garanti halløj herinde? Det er trist der er folk derude der kan finde på sådan noget ..

Er der sket noget i dag? sys jeg har været meget på idag fordi jeg bare ligger i sengen halv syg og gravid, men har ikke opdaget noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Ox.

Stumpen skriver:

i dag???

Ja der har været en mere herinde idag fandt jeg udaf igennem en anden bruger, men der kommer vist en tråd om det senere.

Synes bare det ville være super med en form for IRL garanti herinde, så vi kunne være mere eller mindre sikre på hvem vi skriver med ..

Anmeld

9. februar 2010

Pia.

Sussie&Lilje skriver:

Op op op .. efter det nyeste tilfælde af forfalskede profiler idag, kan vi så ikke finde ud af et eller andet garanti halløj herinde? Det er trist der er folk derude der kan finde på sådan noget ..

I dag ?? Hvad er der sket i dag ?

Anmeld

9. februar 2010

Halbschön

Pia. skriver:

I dag ?? Hvad er der sket i dag ?

Se nyt indlæg "falsk profil"

Anmeld

9. februar 2010

nynne-l

super god ide

Anmeld

9. februar 2010

wamse

Altså som udgangspunkt synes jeg ikke det kan være rigtig at jeg skal bevise at jeg er den jeg siger jeg er, fordi nogle (trods alt) få lyver omkring deres identitet.

Jeg synes da klart det er for meget når nogen opfører sig sådan, men det kan ikke passe at flertallet skal "straffes" fordi enkelte ikke indordne sig under almindelige spilleregler.

Man ville jo fx også kunne oprette en godkendt profil, men ingen af os kan vel stadig vide sig sikker på at det hver enkelt fortæller om deres liv egentlig er rigtigt

Anmeld

9. februar 2010

ønskebørn74

wamse skriver:

Altså som udgangspunkt synes jeg ikke det kan være rigtig at jeg skal bevise at jeg er den jeg siger jeg er, fordi nogle (trods alt) få lyver omkring deres identitet.

Jeg synes da klart det er for meget når nogen opfører sig sådan, men det kan ikke passe at flertallet skal "straffes" fordi enkelte ikke indordne sig under almindelige spilleregler.

Man ville jo fx også kunne oprette en godkendt profil, men ingen af os kan vel stadig vide sig sikker på at det hver enkelt fortæller om deres liv egentlig er rigtigt

Enig.. Og hvad med dem der har en folkeregister beskyttet adresse... De kan ikke tjækkes...

Anmeld

9. februar 2010

Vingummien

ønskebarn74 skriver:

Enig.. Og hvad med dem der har en folkeregister beskyttet adresse... De kan ikke tjækkes...

Nej nemlig og det har jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.