Hvornår blev jeres bryster utætte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

Sara.

Majastina skriver:

Det lyder til at være meget meget forskelligt, så vil jeg ikke bekymre mig om det

Tror heller ikke det er noget du skal bekymre dig om bare være glad for hvis de ikke gør

Under min 1 graviditet lækkede de slet ikke før hun blev født... Da hun var 3 dage vågnede min mand, jeg og vores pige i en KÆMPE pøl i sengen... troede at enten min mand eller jeg havde tisset i sengen...... men fandt da hurtigt ud af at det var mælken der var løbet til.

Under denne graviditet kan der lække meget lidt, har kun oplevet det et par gange... håber ikke det blir mere

Knus fra Sara som er fulde 33 uger henne i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

LauraLW

ingen utæthed her endnu... har egentlig tænkt om jeg var "unormal"...

Laura (i 35. uge)

Anmeld

4. februar 2010

Valle81

Rosa skriver:

For ca. en uge siden - uge 28... Jeg synes det er lidt ulækkert 

He He:0) Så bare vent til du har født:0)

Jeg lækkede første gang også omkring uge 28, da jeg ventede Asta, og tjah efter fødslen, så havde jeg så to konstante springvand der foran:0)

Eneste løsning var en halv ble på hver bryst, for ammeindlæggene var gennemblødt på nulkommafem:0)

Christina 34+3, som endnu ikke har lækket mælk i denne graviditet:0)

Anmeld

12. marts 2012

purplecherry

Jeg er 16+2 og mine er lige begyndt at lække for alvor. Er det meget tidligt? 

Knus Isabella 

Anmeld

12. marts 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

I min første graviditet begyndte jeg og lække for alvor omkring uge 30... Så sov med ammeindlæg, håndklæder osv.

Denne gang har jeg kun haft problemmet når mig og kæresten har hygget (er i uge 35)

Anmeld

13. marts 2012

FrkLarsen

Dictes mor skriver:

Ja som overskriften siger, hvornår begyndte jeres bryster at være utætte? Jeg kan jo godt se, at brysterne er forandrede, men de holder heldigvis tæt endnu.

Camilla 33+2

Uge 18, første graviditet 

Anmeld

13. marts 2012

merle2010

jeg er i uge 27, og de er lige begyndt at dryppe lidt engang imellem...

i min 1 graviditet lækkede de ikke før jeg havde født... de er osse blevet større og faktisk liidt ireterende

bruger en g skål i forvejen så helst ikke større bryster til mig

Anmeld

13. marts 2012

juli2012

Bliver lige nødt til at høre, da jeg er en bekymret førstegangsgravid

Jeg er i uge 23 og mine har også "lækket" de sidste par uger. Men det er bare noget gennemsigtig væske. Og hvis jeg kun har en t-shirt på og det kommer derpå, sætter det sig som skjolder når det tørrer.

Er det også sådan ved jer?

Anmeld

13. marts 2012

l.kjoeller

Begyndte at få mælk allerede uge 25 men var først omkring uge 30 jeg var nødt til at gå med indlæg

Anmeld

13. marts 2012

vitapigen

Først efter fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.