Hvornår blev jeres bryster utætte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.737 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Dictes mor

Ja som overskriften siger, hvornår begyndte jeres bryster at være utætte? Jeg kan jo godt se, at brysterne er forandrede, men de holder heldigvis tæt endnu.

Camilla 33+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg begyndte at lægge lidt i uge 30+, tror jeg det var Men det kommer ikke hver dag/nat og det er ikke specielt meget..

Det er ikke sikkert man får det overhovedet, før barnet skal sutte

Anmeld

4. februar 2010

MorTilMaya

Mine blev slet ikke , heller ikke efter jeg havde født. Selvom jeg ammede. Har aldrig oplevet at mælk løb fra mine bryster.

Anmeld

4. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

For ca. en uge siden - uge 28... Jeg synes det er lidt ulækkert 

Anmeld

4. februar 2010

Bom

Mine er utætte en gang imellem...

Oplevede det først gang for en uge siden, hvor jeg var oppe og besøge min veninde, som har en lille dreng på 2 mdr, det kunne mine bryster ikke lige klare..  

Ellers er de lidt utætte om natten, hvor jeg måske klemmer dem lidt, det er ihvertfald min teori..

Anmeld

4. februar 2010

Mussen2

Meget sent henne i graviditeten og kun en enkelt gang. Vi skyde på ca 14 dage en uge før fødsel

Anmeld

4. februar 2010

Diana...

Fra uge  18 og det var bare meget så jeg gik med amme indlæg og sov på håndklæder det meste af graviditeten.

Anmeld

4. februar 2010

Dictes mor

Det lyder til at være meget meget forskelligt, så vil jeg ikke bekymre mig om det

Anmeld

4. februar 2010

Koen.

tror det startede allerede i uge 25,

Tanja 29 + 5

Anmeld

4. februar 2010

siw84

tror os mit startede omkring uge 25....  men det var heller ikke så meget og ikke hver dag... lige indtil idag hvor jeg er blevet nød til at bruge et indlæg.. men er nok os bare kroppen der forbereder sig på at lille manden snart kommer..

siw 36+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.