En lille update fra vores lille familie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. maj 2008

Tut

Hej, Lige lidt update herfra på Noah's 10 mdr. dag. Vægt: 9400 cm: 80 Tøjstørrelse: str. 80 i bukser og trøjer, og str. 86 i bodyer Noah fik sine første sko i lørdags i str. 19, et par lette sommer-gummisko. Han har de 4 forreste tænder i undermunden og de 4 forreste i overmunden og 2 kindtænder i undermunden, så ialt 10 stk. Han skal starte i vuggestue mandag d. 2/6..... Eller måske skal han, Gladsaxe kommunes pædagoger strejker nemlig fra på mandag. Han fik en tripp trapp stol af mormor og morfar i dag... Vi grillede med dem i søndags, og der så de at han prøver at kravle ud af sin daværende stol (den fra ikea), så de forærede os sgu lige 2000 kr. til en trip trapp stol med babysæt og hynde, som en tidlig 1 år's fødselsdagsgave.... FEDT! :D Pga. strejken i institutionerne fra på mandag, så har jeg lovet at passe min 3½ årige niece et par dage... Så kan jeg få en lille forsmag på hvordan det er at være mor til 2 unger.... For det er vi er enige om at nr. 2 skal komme når Noah er ca 3, så det passer jo ca nu med en på 10 mdr. og en "låne" på 3½ år. Det går SUPER med vores WW kur, på 2 uger har jeg tabt 2,3 kg. og Christian har tabt 3,2 kg..... Så i fortsætter :D Det var lige en lille update herfra.... Hvordan går det med jer andre og jeres familier? (H) Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2008

Nadi

Dejligt med sådan en update :D

Oliver blev 10 mdr den 8. maj.

Vægt: For en måned siden var den 10,5kg.
Cm: ??? Aner det ikke det er lang tid siden jeg har målt ham.

Tøjstørrelse: Body er 80/86, boxershorts + undertrøje er 74/80/92 og alt andet er 74, men tror snart hans bluser skal skiftes ud med dem i str 80.

Ollie SKAL starte i DP den 19. maj, ellers aflevere jeg ham fandeme nede på kommunen så må de blive enige om hvem af dem der skal passe ham. Har haft snakket med dem idag og de ville finde ud af noget, så sagde jeg at så ville jeg ringe igen imorgen. Synes det er helt vildt dårligt at jeg ikke har hørt noget endnu og jeg skal bruge pladsen på mandag >(

Jeg har været til jobsamtale idag på et bofællesskab for autister, udvækslingshæmmede og kriminelle som har fået en behandlingsdom. Jeg skal starte den 27. maj og jeg GLÆDER mig. Tror det bliver rigtig spændende og så er det dejligt at skulle igang igen.
Dennis og jeg skal vies på torsdag og det bliver simpelthen den bedste dag (L)
den 20. maj skal vi have tattoos, uh håber ikke det kommer til at gøre alt for ondt :S

Ellers er der vist ikke mere at rapportere om herfra :)

-Nadia

Anmeld

14. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] Hej, Lige lidt update herfra på Noah's 10 mdr. dag. Vægt: 9400 cm: 80 Tøjstørrelse: str. 80 i bukser og trøjer, og str. 86 i bodyer Noah fik sine første sko i lørdags i str. 19, et par lette sommer-gummisko. Han har de 4 forreste tænder i undermunden og de 4 forreste i overmunden og 2 kindtænder i undermunden, så ialt 10 stk. Han skal starte i vuggestue mandag d. 2/6..... Eller måske skal han, Gladsaxe kommunes pædagoger strejker nemlig fra på mandag. Han fik en tripp trapp stol af mormor og morfar i dag... Vi grillede med dem i søndags, og der så de at han prøver at kravle ud af sin daværende stol (den fra ikea), så de forærede os sgu lige 2000 kr. til en trip trapp stol med babysæt og hynde, som en tidlig 1 år's fødselsdagsgave.... FEDT! :D Pga. strejken i institutionerne fra på mandag, så har jeg lovet at passe min 3½ årige niece et par dage... Så kan jeg få en lille forsmag på hvordan det er at være mor til 2 unger.... For det er vi er enige om at nr. 2 skal komme når Noah er ca 3, så det passer jo ca nu med en på 10 mdr. og en "låne" på 3½ år. Det går SUPER med vores WW kur, på 2 uger har jeg tabt 2,3 kg. og Christian har tabt 3,2 kg..... Så i fortsætter :D Det var lige en lille update herfra.... Hvordan går det med jer andre og jeres familier? (H) Mette [/citat] aj hvor flot tutter, det er da vildt!!!!

Anmeld

14. maj 2008

ka li ja

Nadi skriver:

Tøjstørrelse: Body er 80/86, boxershorts + undertrøje er 74/80/92 og alt andet er 74, men tror snart hans bluser skal skiftes ud med dem i str 80.

Ollie SKAL starte i DP den 19. maj, ellers aflevere jeg ham fandeme nede på kommunen så må de blive enige om hvem af dem der skal passe ham. Har haft snakket med dem idag og de ville finde ud af noget, så sagde jeg at så ville jeg ringe igen imorgen. Synes det er helt vildt dårligt at jeg ikke har hørt noget endnu og jeg skal bruge pladsen på mandag >(

Jeg har været til jobsamtale idag på et bofællesskab for autister, udvækslingshæmmede og kriminelle som har fået en behandlingsdom. Jeg skal starte den 27. maj og jeg GLÆDER mig. Tror det bliver rigtig spændende og så er det dejligt at skulle igang igen.
den 20. maj skal vi have tattoos, uh håber ikke det kommer til at gøre alt for ondt :S

-Nadia

haha nu skal du ikke ha skrevet hans navn eller et eller andet nasty vel????!
har du ingen tusser?

Anmeld

14. maj 2008

Rasmine

Nadi skriver:

-Nadia

Hvor dog?
Mette

Anmeld

14. maj 2008

Nadi

Jeg har været til jobsamtale idag på et bofællesskab for autister, udvækslingshæmmede og kriminelle som har fået en behandlingsdom.

Hvor dog?
Mette

Det er ude på møgelkærvej. Jeg glæder mig bare rigtig meget til at komme igang og tror det bliver rigtig spændende. Jeg skal starte derude den 27. maj :)

Anmeld

14. maj 2008

Sille(smil)

Hej Mette

Det lyder som om I har det rigtig godt:)

Birk har også fået sine første sko og et par sandaler og vildt nok, så bruger mit lille barn str 21 :-o Det bliver nogle ordentlige kanoer han skal have på fødderne når han bliver voksen.

Birk skulle være startet i vuggestue 5 maj men pga strejken er vi endnu ikke kommet igang med indkøring og nu går der vel yderligere to uger?

Knus herfra

Sille og Birk med de store fødder

Anmeld

14. maj 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [grøn]Jeg har været til jobsamtale idag på et bofællesskab for autister, udvækslingshæmmede og kriminelle som har fået en behandlingsdom. Hvor dog? Mette[/grøn] Det er ude på møgelkærvej. Jeg glæder mig bare rigtig meget til at komme igang og tror det bliver rigtig spændende. Jeg skal starte derude den 27. maj :)[/citat] FÅRK!!!!!!!!!!!!!!! Skal du på Møgelkærvej??????????? Go' fornøjelse!

Anmeld

14. maj 2008

Rasmine

Ej sorry, men det var lige min første indskydelse!
Har bare hørt SÅ meget om det sted!
JEG ville ikke derud.
Men det KAN jo have forandret sig.
Undskyld, håber du bliver glad for det!

Anmeld

14. maj 2008

Rasmine

PS: er selv vikar et andet sted, sig til hvis du vil have tlf.nummer osv.
De mangler altid vikarer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.