Hårfarve...hjælp..hvad er pænest til mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

jillkolsbjerg

Neki skriver:

En prinsesse og en superstar...og alt dette i samme tråd haha...jeg er helt vildt smigret nu over alle de flotte ord...var slet ikke det tråden var tiltænkt, mere bare om hvad der var bedst til mig farvemæssigt...

Men er vel bare menneske..så må da vist alligevel indrømme at jeg sidder og labber det lidt i mig hahah....

Og du må gerne låne mit hår en dag...jeg kan blive hårdonor

smiler selvfølgelig gør du det...havde jeg da også gjort...smiler;-)

tager det gerne med clip......det er så træls at ligge på de der extentions....hehe

knus jill

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Honningblomst

Neki skriver:

Ja det der med lækker på mandemåden kan jeg godt nikke genkendende til, eftersom den anden sætning min kæreste sagde til mig da jeg var blevet farvet...efter først at have sagt "EJ hvor ser du mærkelig ud!" (ØHHH tak skat!!) så sagde han " Du har ligesom mistet lidt af din lækkerhed"...(Igen siger jeg bare TAK skat...)

Så jeg ved hvad du mener...hehe

Ja skal nok opdatere når håret er på vej tilbage til lyst...

hehe....mænd er sgu....følsomme...eller

Men så bliver han nok glad for hans blonde skønhed kommer tilbage...jeg får helt lyst til at gøre noget med mit hår...åhh, savner noget sol og sommer snart..

Glæder mig til at se billeder..

Knus..

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

Neki skriver:

En prinsesse og en superstar...og alt dette i samme tråd haha...jeg er helt vildt smigret nu over alle de flotte ord...var slet ikke det tråden var tiltænkt, mere bare om hvad der var bedst til mig farvemæssigt...

Men er vel bare menneske..så må da vist alligevel indrømme at jeg sidder og labber det lidt i mig hahah....

Og du må gerne låne mit hår en dag...jeg kan blive hårdonor

Apropos hårdonor... så havde min skønne lillesøster det smukkeste lange tykke hår og så klippede hun det hele af en dag for at give det til et sted hvor de bl.a laver hår til børn som ikke selv har pga sygdom....det syntes jeg var så fint gjort og som hun sagde, så vokser det jo ud igen..

Så det er da også en måde...

Knus..

Anmeld

3. februar 2010

Becks

I guder kvinde  Hvor er du dog smuk!!

Du er klart pænest med det lyse hår..

Hvem der dog bare havde så flot hår, mit eget er lyst, men farvede det mørkt for nogle år siden, lyst igen og nu er jeg mørkhåret og har været det i 1½ år.. Synes det klæder mig bedst med mærkt hår.. Men jeg har bare det der irriterende hår, som skal fønes og glattes hver! dag  Bah

Men smuk det er du sgu!!

Kram

Anmeld

3. februar 2010

Diana...

Jeg har svaret Lyst synes helt sikkert det er pænest.

Men du jo mega smuk med begge farver. 

Anmeld

3. februar 2010

Neki

Eva skriver:

Apropos hårdonor... så havde min skønne lillesøster det smukkeste lange tykke hår og så klippede hun det hele af en dag for at give det til et sted hvor de bl.a laver hår til børn som ikke selv har pga sygdom....det syntes jeg var så fint gjort og som hun sagde, så vokser det jo ud igen..

Så det er da også en måde...

Knus..

Sikke dog en dejlig søster du har...det er simpelthen fantastisk når man kan gøre sådan noget for andre! Jeg ville ØNSKE at jeg havde mod til at gøre det samme, men det har jeg bare SLET ikke... der skulle nok mod bare til at farve det mørkt! Men hvor har jeg dog stor respekt for sådan en som din søster...

Anmeld

3. februar 2010

Neki

Tutter skriver:

I guder kvinde  Hvor er du dog smuk!!

Du er klart pænest med det lyse hår..

Hvem der dog bare havde så flot hår, mit eget er lyst, men farvede det mørkt for nogle år siden, lyst igen og nu er jeg mørkhåret og har været det i 1½ år.. Synes det klæder mig bedst med mærkt hår.. Men jeg har bare det der irriterende hår, som skal fønes og glattes hver! dag  Bah

Men smuk det er du sgu!!

Kram

Mange tusind tak.... Og ja jeg har vist været lidt heldig med mit hår. Men det har også taget en del år at få det flot igen, efter at jeg som teenager i 90'erne besluttede at klippe mit lange tykke og flotte lyse hår af, for at få Natalie Imbruglia hår (som i meget kort med lidt strit bagi)(IKKE PÆNT TIL ANDRE END HENDE!!)...så dengang blev det totalt ødelagt og tyndt (ellers kunne det nemlig ikke stritte fordi det var for tykt, så de måtte tynde helt vildt ud i det med kniv)...og så tog det MANGE mange år før det blev tykt og pænt igen.

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

Neki skriver:

Sikke dog en dejlig søster du har...det er simpelthen fantastisk når man kan gøre sådan noget for andre! Jeg ville ØNSKE at jeg havde mod til at gøre det samme, men det har jeg bare SLET ikke... der skulle nok mod bare til at farve det mørkt! Men hvor har jeg dog stor respekt for sådan en som din søster...

Ja, hun er en sej en og hun har sørme nok at kæmpe med og mod....men ja. Da hun skulle have en hund fik hun en græsk gadehund og sponsorbarn har hun da  også.. ja, hun er cool... og det med håret tror jeg bare heller ikke jeg kunne...

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.