Hårfarve...hjælp..hvad er pænest til mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

tristansmor

helt klart lyst! hvor er du smuk!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

jillkolsbjerg

Neki skriver:

Ja...som overskriften siger, så har jeg svært ved at finde ud af hvilken hårfarve jeg skal have, og som passer bedst til mig. Så nu spørger jeg jer herinde...

Er det pænest med lyst eller mørkt hår til mig?

sjovt du skriver det indlæg.....for sad og tænkte på forleden ( jeg kiggede kager igennem og så din fine kage ) overvejede at farve mit hår mørkt...men så på dit hår er du så færdig du har da det flotteste lyse smukke hår...jeg skal ikke farves mørk......og nu kender du min mening;-)

knus jill

Anmeld

3. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Neki skriver:

måske heller ikke helt godt når jeg har et billede fra i sommers hvor jeg er dejlig brun (lige før jeg farvede det i august), og så fra nu her i vinteren hvor jeg er dejlig bleg

Nej du det har også noget at sige. Har du et bedre med mørkt? Synes nu godt man kan sige, at begge dele klæder dig.

Anmeld

3. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Neki skriver:

måske heller ikke helt godt når jeg har et billede fra i sommers hvor jeg er dejlig brun (lige før jeg farvede det i august), og så fra nu her i vinteren hvor jeg er dejlig bleg

Nej du det har også noget at sige. Har du et bedre med mørkt? Synes nu godt man kan sige, at begge dele klæder dig.

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

Neki skriver:

Tusind tak for de fine ord søde Eva... Jeg tror jeg ringer som det første imorgen til frisøren...for hvis jeg bliver frækkere med lyst hår, så kan det da vist kun gå for langsomt med at blive lyshåret igen...hahahaha

Det gør du da... ja, altså og sødere og alt det der pige noget men altså og mere lækker og fræk(mandemåden.. )

Og velbekomme...

Glæder mig til at se billeder af når du har været nede og blive lysnet..

Knus..

Anmeld

3. februar 2010

Neki

jillkolsbjerg skriver:

sjovt du skriver det indlæg.....for sad og tænkte på forleden ( jeg kiggede kager igennem og så din fine kage ) overvejede at farve mit hår mørkt...men så på dit hår er du så færdig du har da det flotteste lyse smukke hår...jeg skal ikke farves mørk......og nu kender du min mening;-)

knus jill

Mange tak... har også fået mange roser for mit hår gennem årene, men tilsidst blev det ligesom bare for meget, så jeg tænkte at mit hår var jo ikke MIG (hvis du forstår hvad jeg mener), altså mit hår blev lidt for meget min identitet..."hende med det lange lyse hår"...så var jeg sat i bås, og så brød jeg ud...ved at farve det. Men har fortrudt lidt nu, selvom jeg nu også har været glad for det de 6 måneder det har været mørkt. Så skal nok tilbage til det lyse nu...

Anmeld

3. februar 2010

Tina2

Uden tvivl det lyse, det er helt fantastisk flot til dig :-)

Anmeld

3. februar 2010

jillkolsbjerg

Neki skriver:

Mange tak... har også fået mange roser for mit hår gennem årene, men tilsidst blev det ligesom bare for meget, så jeg tænkte at mit hår var jo ikke MIG (hvis du forstår hvad jeg mener), altså mit hår blev lidt for meget min identitet..."hende med det lange lyse hår"...så var jeg sat i bås, og så brød jeg ud...ved at farve det. Men har fortrudt lidt nu, selvom jeg nu også har været glad for det de 6 måneder det har været mørkt. Så skal nok tilbage til det lyse nu...

smiler nu gør det jo heller ikke noget at du ligner en prinsesse...smiler...synes i hvert fald du er smuk....og jeg ville gerne have dit hår..hehe hvis jeg kunne....

knus fra hende med det tynde lyse hår med ustyrlige naturkrøller...;-)

Anmeld

3. februar 2010

Neki

Eva skriver:

Det gør du da... ja, altså og sødere og alt det der pige noget men altså og mere lækker og fræk(mandemåden.. )

Og velbekomme...

Glæder mig til at se billeder af når du har været nede og blive lysnet..

Knus..

Ja det der med lækker på mandemåden kan jeg godt nikke genkendende til, eftersom den anden sætning min kæreste sagde til mig da jeg var blevet farvet...efter først at have sagt "EJ hvor ser du mærkelig ud!" (ØHHH tak skat!!) så sagde han " Du har ligesom mistet lidt af din lækkerhed"...(Igen siger jeg bare TAK skat...)

Så jeg ved hvad du mener...hehe

Ja skal nok opdatere når håret er på vej tilbage til lyst...

Anmeld

3. februar 2010

Neki

jillkolsbjerg skriver:

smiler nu gør det jo heller ikke noget at du ligner en prinsesse...smiler...synes i hvert fald du er smuk....og jeg ville gerne have dit hår..hehe hvis jeg kunne....

knus fra hende med det tynde lyse hår med ustyrlige naturkrøller...;-)

En prinsesse og en superstar...og alt dette i samme tråd haha...jeg er helt vildt smigret nu over alle de flotte ord...var slet ikke det tråden var tiltænkt, mere bare om hvad der var bedst til mig farvemæssigt...

Men er vel bare menneske..så må da vist alligevel indrømme at jeg sidder og labber det lidt i mig hahah....

Og du må gerne låne mit hår en dag...jeg kan blive hårdonor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.