er lige ved at gå op i limningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

ka li ja

Siber skriver:

Shit hun bliver jo ved!

og nu har jeg lukket døren, så nu ligger hun og siger dumme moar!

Bare ærgeligt, nu er det slut!

ja lad hende da bare sige det!! pyt. der bliver vel ro engang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Siber

Siber skriver:

Shit hun bliver jo ved!

Nu er hun kravlet ud af tremmesengen, åbnet døren og kravlet op igen! For fan altså!

Anmeld

3. februar 2010

Helle30

Jeg kan kun give dig mine varmeste krammere.

Du må bare være standhaftig, som de andre skriver.  Hér er Sofie jo kommet i egen seng, og hun har fået for vane at stå op ved 4 - 5 tiden og suse rundt på værelset og gangen for at lege og skifte dukkepigen og min bare r... I nat kom hun kl. 04.30 og bad om en ren ble til dukken, for hun havde lavet pubadr - og det skulle være str.3 - og sådan er DET mouar...

Jeg håber, I slipper om det om kort tid.

Knus fra Helle

Anmeld

3. februar 2010

Stumpen

Siber skriver:

Shit hun bliver jo ved!

Nej du må ikke lukke døren  Tænk at være den bette væsen der ligger derinde helt alene.. Kan du så få den åbnet, så den står lidt på klem....

Anja -pylremor..

Anmeld

3. februar 2010

Siber

Helle30 skriver:

Jeg kan kun give dig mine varmeste krammere.

Du må bare være standhaftig, som de andre skriver.  Hér er Sofie jo kommet i egen seng, og hun har fået for vane at stå op ved 4 - 5 tiden og suse rundt på værelset og gangen for at lege og skifte dukkepigen og min bare r... I nat kom hun kl. 04.30 og bad om en ren ble til dukken, for hun havde lavet pubadr - og det skulle være str.3 - og sådan er DET mouar...

Jeg håber, I slipper om det om kort tid.

Knus fra Helle

Tak Helle, det er lige hvad jeg har brug for lige nu, jeg magter ikke mere!

Shit det er sku da også en dårlig vane hende Sofisen har fået, jeg var gået agurk!

til dig

Anmeld

3. februar 2010

Siber

Stumpen skriver:

Nej du må ikke lukke døren  Tænk at være den bette væsen der ligger derinde helt alene.. Kan du så få den åbnet, så den står lidt på klem....

Anja -pylremor..

Hun har selv åbent den, så du skal ikke være urolig!

Men hun har nu altid sovet med lukket dør, og det har ikke været et problem, men hun har jo hørt storesøster, der siger at den skal være på klem, hun siger ordret som sin søster!

Johanna nu med døren på klem, sov sov sov

Anmeld

3. februar 2010

Stumpen

Siber skriver:

Hun har selv åbent den, så du skal ikke være urolig!

Men hun har nu altid sovet med lukket dør, og det har ikke været et problem, men hun har jo hørt storesøster, der siger at den skal være på klem, hun siger ordret som sin søster!

Johanna nu med døren på klem, sov sov sov

Det lyder godt, så er jeg mere rolig.. Mathilde har også sovet med lukket dør, men aldrig faldet i søvn med lukket dør..

Blev nok skadet engang jeg så margrethe b. hansen i det der forældre program, hvor hun sagde at man godt måtte sende ungerne på værelset, men aldrig lukke døren = lukke dem ude fra fællesskabet...

Anja -som ikke blit er en pylremor, men også gog som proff.

Anmeld

3. februar 2010

Siber

har ikke hørt hende i 10 min, tror hun er gået kold!

Nu vil jeg sidde i sofaen

tak for jeres krammer

Anmeld

3. februar 2010

..

Mange herfra!!

Kender det SÅ godt, håber rigtigt meget for dig at I får mere succes med at være konsekvent end os.. Vi har prøvet og prøvet men kommer vi ikke så tuder hun og hun stopper ikke

Anmeld

3. februar 2010

Helle30

Altså.. Vi har også haft de ture SÅ mange gänge. Jeg har ikke læst den dér "godnat og sov godt" bog, men jeg har filmet grundprincippet; GÅ og bliv væk i 5 min og så 10 min osv. Dert har jeg gjort, og det har virket. + Hvis man siger, du får én godnatsang - hvilken skal det være, så er hun ved at fatte det. Derudover kan jeg finde på at lave den virkelig onde; Få Sofie til at vinke hejhej - og vi siiis i mårn. Har hun først vinket, er hun indforstået med, at hér stopper vores dynemøde...

Baaad mom - men det virker!

- Helle - ønsker Siber en rolig nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.