er lige ved at gå op i limningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Siber

Ja nu må jeg altså lige få luft!

Johanna den lille øgle. Hun er bare 100 år og en madpakke om at falde i søvn, ja hun har lige sagt farvel til sutterne, og derfor er hun llllaaaannnngggg tiden om det! Det er så ok at være længe om at flade i søvn, men nu er hun fandema begyndt at kravle ud over sengen................hva fan er nu det! Ok vi skal så nok lige til at skifte tremmesengen ud, men for hulan da. Hun driver mig til vandvid - og ja jeg er alene hjemme og ja jeg er pisse træt!

Så vil hun have vand. plaster, creme, dukke, bamse, åbnet dør og mig i r......... jeg hopper og springer ikke for hende, men hun ligger og hyler og skriger og ja kravler ud over sengen!

Nej nu kommer hun satema igen

ok Siber træk vejret!

Vi ses, tak fordi jeg fik luft!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Siber

gggggrrrrrrrrrrrrr..........................

Anmeld

3. februar 2010

ka li ja

ååhhh forstår dig!!!

tæl langsomt baglæns fra 10!! og vær tålmodig. følg hende ind på værelset gang på gang, og giv hende kun det nødvendige ( måske vand hvis hun er tørstig af at skrige ) om du så skal der innd 30 gange... til sidst er jeg 100% sikker på det hjælper!!

vi skal selv igang når vi flytter, for der kommer arthur i alm seng. og jeg ved da også at han kommer rendene med 1000 unskyldninger de første mange nætter. men mor her er hård

pøj pøj med det søde

Anmeld

3. februar 2010

Stumpen

Efter at Mathilde kom af med sutten i jul... (hun er godt nok 1 år ældre) Men hun holdte sig også lææææææænge vågen og forlangte det og det andet...

Så nu hedder det sig at hun må læse i 20 min og så skal lyset slukkes.. Når det så er slukket så skal hun have vand.... Når jeg har været derinde 2 gange, så siger jeg at det er sidste gang jeg kommer... Hun kan også sige at hun skal tisse, og så får hun besked på at gå ud og tisse og kalde når hun er færdig, så hun kan få ble på igen...

Der er nada hygge over det og hun har grædt og skreget, men dette er ovre nu... Hun har dog aldrig kravlet ud af sengen..

Men forstår til fulde din frustration over det.. Det er nu man hele dagen har vist at nu kan man slappe max af og så vil ungen ikke sove

Anmeld

3. februar 2010

Siber

ka li ja skriver:

ååhhh forstår dig!!!

tæl langsomt baglæns fra 10!! og vær tålmodig. følg hende ind på værelset gang på gang, og giv hende kun det nødvendige ( måske vand hvis hun er tørstig af at skrige ) om du så skal der innd 30 gange... til sidst er jeg 100% sikker på det hjælper!!

vi skal selv igang når vi flytter, for der kommer arthur i alm seng. og jeg ved da også at han kommer rendene med 1000 unskyldninger de første mange nætter. men mor her er hård

pøj pøj med det søde

jeg skal love dig for at jeg tæller baglæns og forlæns mange gange!

GGGGGRRRRRRRR..........................................................

Men fra i morgen af kommer der ny strategri, så bliver mor sød, MEN HÅRD OG KONSEKVENT : BASTABUM!

Anmeld

3. februar 2010

Siber

Stumpen skriver:

Efter at Mathilde kom af med sutten i jul... (hun er godt nok 1 år ældre) Men hun holdte sig også lææææææænge vågen og forlangte det og det andet...

Så nu hedder det sig at hun må læse i 20 min og så skal lyset slukkes.. Når det så er slukket så skal hun have vand.... Når jeg har været derinde 2 gange, så siger jeg at det er sidste gang jeg kommer... Hun kan også sige at hun skal tisse, og så får hun besked på at gå ud og tisse og kalde når hun er færdig, så hun kan få ble på igen...

Der er nada hygge over det og hun har grædt og skreget, men dette er ovre nu... Hun har dog aldrig kravlet ud af sengen..

Men forstår til fulde din frustration over det.. Det er nu man hele dagen har vist at nu kan man slappe max af og så vil ungen ikke sove

Johanna har hellere aldrig kravelt ud af sengen!

Men som jeg skrev til Kalaha, i morgen, ny strategi, mor er sød, men hård og konsekvent!

Ønsk mig lykke til i morgen

Anmeld

3. februar 2010

Stumpen

Siber skriver:

Johanna har hellere aldrig kravelt ud af sengen!

Men som jeg skrev til Kalaha, i morgen, ny strategi, mor er sød, men hård og konsekvent!

Ønsk mig lykke til i morgen

Det er den bedste løsning.. Det vil tage nogle tude-ture fra din datters side, men hurtigt vil hun opdage at heller ikke det hjælper..

pøj-pøj med det...

Anmeld

3. februar 2010

ka li ja

ja den med tude turene tog vi også med alexander dengang. men der gik ikke længe før den fes ind, at der var no mercy

Anmeld

3. februar 2010

ka li ja

ja den med tude turene tog vi også med alexander dengang. men der gik ikke længe før den fes ind, at der var no mercy

Anmeld

3. februar 2010

Siber

Stumpen skriver:

Det er den bedste løsning.. Det vil tage nogle tude-ture fra din datters side, men hurtigt vil hun opdage at heller ikke det hjælper..

pøj-pøj med det...

Shit hun bliver jo ved!

og nu har jeg lukket døren, så nu ligger hun og siger dumme moar!

Bare ærgeligt, nu er det slut!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.