Lige i øjeblikket syntes jeg egentlig jeg er en lortemor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Hr.Siegvardsen

Heidi. skriver:

Ja!! Når vi kommer ind af døren her efter jeg har hentet pigerne, syntes jeg ikke det er andet end skrig, skrål og skæld ud...

Frederikke er møg prpvokerende, hun har virkelig fundet ud af og sætte mig pis i kog.. Og jeg hopper lige i med begge ben.. Min lunte er skide kort..

Phillipa hun er bare fræk, lærer hurtigt af Frederikke og skal bare serviceres konstant.. Hun gider ikke en fis selv..

Og Frederikke og Phillipa indbyrdes, ja de skændes og diskutere og råber og tuder og vræler...

Og jeg skælder ud og er sur og jaaa.

Er det normalt eller er det bare her i hytten det er på kogepunktet??

Rasmus kommer som regel ind af døren når det er på sit højeste, og ja så er jeg automatisk sur på ham..

Glæder mig til forår.

Jeg kan kun sige at jeg syntes du er verdens dejligste mor. Dem der siger at hverdagen hos dem, (med 2 piger på samme alder), er rosen rødt og sukker sødt, må simpelthrn lukka af for noget af sandheden og kun se tingene som de godt kunne tænke sig at de så ud.

Du er en dejlig mor, og en vidunderlig kone for din mand. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

mariamiss6

Hr.Andersen skriver:

Jeg kan kun sige at jeg syntes du er verdens dejligste mor. Dem der siger at hverdagen hos dem, (med 2 piger på samme alder), er rosen rødt og sukker sødt, må simpelthrn lukka af for noget af sandheden og kun se tingene som de godt kunne tænke sig at de så ud.

Nåååårh hvor sødt

Anmeld

16. februar 2010

Munder

Ham Hr. Andersen har du da været rigtig heldig med søde Heidi

Anmeld

17. februar 2010

Heidi.

he he..ja

Anmeld

17. februar 2010

Pia.

Hr.Andersen skriver:

Nååå hvor er du sød... Og du af alle kender din søde kone og selvfølgelig er hun bare en super mor...

Anmeld

17. februar 2010

RumlesMor

Synes bestemt du lyder som en omsorgsfuld mor, der tænker over hvad hun kan gøre bedst for sine børn. Synes du har fået nogen gode råd og mit går da også i samme retning...

Gør alting anderledes!

Når alting er kørt fast i en dum rutine, der giver forældrene hovedpine og børnene en uro - så er det tid til at ryste posen. Lad pligter være pligter, og gør noget uventet.

- Kast jer i sengen som Eva forslog, og bliv liggende til børnene ikke gider mere. Også selvom aftensmaden bliver forsinket!

- Drop den store korrekt sammensatte middag, og hold skovtur på gulvtæppet. Børn kan sagtens tåle rugbrødsmadder og saftevand på gulvtæppet en gang i mellem.

Når alting er anderledes, ændrer spillereglerne sig også...og du kan sikkert får pigerne til at hjælpe...for det er nyt og spændende. Vi har selv gjort det herhjemme, da manden stressede og vrissede, pige-barnet prøvede grænser af og jeg var ved at besvime i et forsøg på at gøre alting "rigtigt".

Det er faktisk dejligt befriende og sjovt at glemme hverdagen og bare lege...bare rolig, rutinerne skal nok finde deres plads igen

Anmeld

17. februar 2010

Honningblomst

Åhhhh, altså....

Anmeld

17. februar 2010

Mormilla

Kender godt det der med at man føler at man er en dårlig mor. Men det er du ikke!!!

Min søn er os begyndt at være strid! Når jeg siger nej så slår han mig, kaster med mad og græder. Men som jeg altid har sagt så er et nej et nej! Så må han jo græde lidt for han skal jo lære hvad nej betyder.

Tror bare at nogen gange kommer man ind i en dårlig periode. Men det kan jo hurtigt vende igen

Anmeld

17. februar 2010

Hr.Siegvardsen

RumlesMor skriver:

Synes bestemt du lyder som en omsorgsfuld mor, der tænker over hvad hun kan gøre bedst for sine børn. Synes du har fået nogen gode råd og mit går da også i samme retning...

Gør alting anderledes!

Når alting er kørt fast i en dum rutine, der giver forældrene hovedpine og børnene en uro - så er det tid til at ryste posen. Lad pligter være pligter, og gør noget uventet.

- Kast jer i sengen som Eva forslog, og bliv liggende til børnene ikke gider mere. Også selvom aftensmaden bliver forsinket!

- Drop den store korrekt sammensatte middag, og hold skovtur på gulvtæppet. Børn kan sagtens tåle rugbrødsmadder og saftevand på gulvtæppet en gang i mellem.

Når alting er anderledes, ændrer spillereglerne sig også...og du kan sikkert får pigerne til at hjælpe...for det er nyt og spændende. Vi har selv gjort det herhjemme, da manden stressede og vrissede, pige-barnet prøvede grænser af og jeg var ved at besvime i et forsøg på at gøre alting "rigtigt".

Det er faktisk dejligt befriende og sjovt at glemme hverdagen og bare lege...bare rolig, rutinerne skal nok finde deres plads igen

Hvad hvis man ik har noget gulvtæppe???  

Anmeld

18. februar 2010

RumlesMor

Hr.Andersen skriver:

Hvad hvis man ik har noget gulvtæppe???  

Pokkers...!! Ja, så duer det ikke. I er fortabte!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.